Wednesday, November 2, 2011

Kawan Baik -Azard

Salam..

Entah kenapa harini aku nk ckp pasal someone special --- my besh frenn jgn pikir bukan2 ye.. tapi lama sgt lost contact after aku kawen... kami kawan sahaja x lebih dri itu...

Aku cek2 my phone book tetiba jumpa number dia.. automatik teringat dia.. byklah kenangan yang aku x leh nak lupa.. tu yang aku nk create post about dia.. supaya satu masa nanti aku akan sentiasa abadikan dia sbg kawan baik aku..

Alhamdulillah dia still pakai nombor yang sama mcm dulu.. dan now dia dah tunang.. alhamdulillah. semoga diapun berbahagia...

Kenangan 1st adalah.. waktu aku nak ambik paper STPM x silap paper pengajian perniagaan.. aku demam teruk malam tu.. Bfren time tu.. ermmm xde... entahlah ada tapi mcm xde kot..

And the besh part azard kol aku..tok tanya how the exam.. tapi aku x larat nk ckp sepatah pun.. ngadap buku tapi kepala pening.. kat dorm asrama hanya tinggal x sampai 4 orang pun.. and petang tu jugak Azard dari Kuala Kangsar --rumah dialah sanggup datang ... and dia kol tanya aku nak makan apa2 tak.. aku kata x nak cuma aku nk 100plus je.. supya dptlah kurgkan panas ni... and rupanya x sampai 5 min dia dah sampai kat pondok asrama.. bawak panadol, 100 plus, roti... and adalah jajan2 dia beli.. ya allah terharu aku rasa... mcm tak percaya dia sanggup datang semata-mata utk itu..

after habes STPM raya.. raya tu dia bawak aku dtg rumah dia.. beraya... family dia ok.. besh.. aku dilayan dengan baik.. diorg xlah fikir bukan2.. tapi x taulah kan kena usik tu biasalah... hihihi
balik dr balik raya tu.. kete rosak.. huishhh seram siot dh nak petang masa tu.. tunggu edara dia pick up kami.. hampir 2 jam kami tunggu.. banyak yang kami sembang.. tapi serius hubungan kami hanya kawan.. xde plak buah2 cinta kuar kat bibir.. after sedara dia ambik kami singgah rumah sedara dia.. dan sedara dia hantar aku balik rumah.. dia temanlah.. risau katanya kalau jadi apa2.. kiranya dalam hajat beraya rumah mak dia sekaligus aku beraya rumah sedara-mara sekali..

Now bila dapat sembang dgn dia.. aku rasa seronok sgt.. dia betul2 take care aku dulu.. sedangkan agaknya kalau dia ngorat aku waktu tu sure dapatlah.. hihihi tapi kalau bukan jodoh memang bukan kan.. hihihihi

Thanks my fren ----> azard

No comments:

Post a Comment