Monday, October 31, 2011

SKANDAL


Salam

Topik yang x lah menarik sangat.. cuma................... teringin nk buat etri aboout menda ni....
Bukan apa.. sekarang ni dh makin berleluasa status orang yang berSKANDAL.. maksudnya membahagikn kasih sayang di belakang org yang dicintai exp: suami, bf , kekasih e.t.c tanpa pengetahuannya dan pastinya hubungan dgn Skandal ni bukanlah perlu diberi komitmen.. so hanya diperlukan saat memerlukan... tapiii sampai tahap mana

U All yakin ke yang SKANDAL ni x mungkin akan ada rasa sayang..cinta.. dan rasa ingin memiliki...

Entah kenapa aku rasa x mungkin ... lelaki dan perempuan dua jantina yang berbeza..mana mungkin bisa pertahankan rasa kasih, sayang dan ingin memiliki itu jauh2.. tambah2 skandal ni kebanyakannya sbg peneman rasa sunyi...

Kadang2 cemburu pasti menerpa .. x byk sikit... aku terpaksa akui menda ni.. sebb aku selalu bayangkan mcmana kalau someone yang kita admire(waktu aku solo lah) ada gfren dan sedang mesra depan kita.. pup!!!! tersentak dalam jiwa.. kdg tu rasa mcm nk rampas je...

dulu waktu aku bukan isteri orang dan bukan juga gf orang aku ada gak admire kat someone ni tapi dia dah ada gfren... tapi......... diapun layan aku baik je... cuma memikirkan dia dah ada yang punya aku kenalah buang jauh2 perasaan sayang,cinta,cemburu itu sebb apa sebb aku x mahu jdi perampas.. mujurlah waktu itu tuhan tunjukkan aku jodoh aku ..ditemukan,dan kami disatukan... syukur....sekurang-kurangnya aku x rampas hak orang lain..

Rindu...kala kita berstatus Skandal... kita juga sebenarnya manusia biasa no wonder perasaan tu wujud dan pastinya akan wujud... bolehke kita bersama Skandal kita di hadapan kekasih hati kita dan kekasih hati dia.. apa kita nak buat... ' duduk pandang senyum' 'sembang-- tapi pasal apa... agaknya nak tengok muka pun x sanggup.. silap2 kalau dia bermesra dgn pasangannya..
dengan kita2 pun bermesra nak balas dendam balik... tu aku x leh nk jawab.. sesiapa yang pernah alaminya pasti akan tahu juga...

Semoga tuhan tunjukkan aku jalan yang benar dan aku takkan terjerumus ke lembah itu....


AKU SKANDAL-Hujan

Kan ku berikan semua
Agar kau gembira sentiasa
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

Jangan disimpan tiada rahsia
Katakan saja ku terima
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

Waktu duka dulu
kita lalui bersama
Bahgia bagaikan malam
ditemani bintang terang
Hancur hati bila kau
undurkan diri
Meninggalkan daku
Meninggalkan daku sendiri

Senyuman manis dibawa angin
Ku tunggu dikau terasa dingin
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

No comments:

Post a Comment