Friday, October 28, 2011

miss u..miss me..


Salam..

entah kenapa aku rasa teruja nak wat entri about RINDU ... sebb aku tgh Rindu kot.... leh tak mcm tu...

missing someone... entah kenapa sejak dua menjak ni aku tetiba rindukan memori aku bersama sidia.. rindu saat2 perkenalan kami.. rindu saat2 ramah mesra kami.. tapi itu Dulu.. sekarang kami masing2 punya komitmen,. Rindu2an ada cuma bukanlah kala dunia ni kita yang punya.. dulu...... x peduli apa org kata, rasa syok,bangga bila dpt bertemu dan bermesra...sebab apa,, kononnya dulu "DIA SAYA YANG PUNYA"/. tapi kini..... dia aku kena kongsi bersama...

Setiap hari rasa Rindu padanya sentiasa menerpa... sehinggakan pernah aku rasa mcm x moh jauh dari dia...

Rindu padanya semakin hari semakin pudar.. bukan x rindu tapi.... kami sentiasa bersama... cuma rasa kasih dan sayang yang bertaut di minda pemikir kala ini... kerana dia adalah 'SUAMIKU YG TERCINTA' kini kami punya tanggungjawab pada keluarga kecil kami, pada ibu bapa kami dan terutamanya pada anak2 kami... namun semua itu hanya yg UTAMA tanggungjawab kami adalah pada tuhan yg ESA.... yang telah tunjukkan pada kami Rasa Rindu, yang mencambahkan rasa Sayang, yang mencambahkan rasa sayang ini kepada satu matlamat iaitu Jodoh..

Perkahwinan kami atas dasar Cinta, keikhlasan, dan tuntutan agama.... tanpa pertemuan tak mungkin ada perkenalan.. terima kasih suamiku atas kasih sayang yang kau curahkan dan atas perkahwinan ini sesungguhnya aku bersyukur atas nikmat perkahwinan ini..



---my lovely and me---

No comments:

Post a Comment