Thursday, October 20, 2011

Besday my husband fren - sis zura


Salam..

Saja-saja nak share about besday gugirl - sis zura ni.. actually ini membe husband.. aku cuma join serta by the way.. happening sangat diorng ni.. x rasa janggal bila join diorang ni.. so syok plak rasa.. diorg pun memang sempoii so aku pun terkeluarlah perangai sebenar yang aku control awal2 kenal diorg ye r takkan memula lagi aku nak wat perangai gila2 kan mau diorg kata 'over minah ni' hihihiihi dan the beshnya Rayyan memang sporting habess time tu... walaupun ngantuk tapi dia bg respon baik sampai lepak karaoke pun dia joget..tapi x tunjuk malu kat aku jelah dia goyang.. hihihihih

Apapun aku syok sungguh lah join diorng2 ni en suami pun sempoi... dan pada diorng2 ni jgn lupa ajak lagi ye kalau ada pape..


nilah besday girl tu



rayyan dgn aunty nanniey dan aunty zura


and pada sis zura - hepi besday.. syok dapat jumpa laksamana sunan tu kan.. special gift tu.. beshnya kalau jd k.zura.. hihihi tapi kena terima en suami awak x pandai suprise2 ni.. tp x pe dia sayang awak ye pn nurulain.. hihihihihi cyang abang jugak.. eh tersalah topik plak..






ni semua gugirl yg ada opss rayyan x msuk



And apapun ni semua ni antara gambar yng dicuri dalam cik nanniey punya FB.. hihihihi utk kita share bersama sbg kenangan .. cayalah k.nanniey syok dpt kawan camni.. lama x jumpa kawan2 yang mcm ni tau.. hihihihihihi

i love you alllll...


No comments:

Post a Comment