Thursday, September 29, 2011

lama sungguh

Salam

Aduhaii aku ni makin malas nak update blog ni ha,.. 1 post tok bulan september.. hambik ko.. hihihihi nak citer pasal Raya pun Raya dah habess.. nk cite pasal apa plak yer...Bagi aku sekarang the besh part cite pasal Rayyan and Preggie.. yeehaaa

Sekarang Baby dah nak masuk 3 bulan.. abang rayyan plak nak dah nak masuk 1thn 4 bulan.. aduhaiii.. makin lasak si abang, aku masih gagah lagilah tok melayan kerenahnya.. x tau lah bila dah sarat nanti.. kena cari maid sementara gak ni.. hihihihi x larat eden...

Perut besar plak kali ni.. pinggang jgn ckp rasa nak tercabut... kali ni betul2 lain dr pregnant yang 1st, sampai kuar gak lah dari mulut aku kat encik suami.. If this baby Girl.. xde dah pasni pun xpelah.. punya aku berserah... tapi nak tau apa jawapan encik suami.. "issshh mana bleh.. awak baru nak masuk 26.. boleh produce ramai lagi" huh!!! awak tu dah 30 ye... hihihihi

Buku Merah.. hampeh x buat lagi.. ntah kenapa kurg teruja untuk anak kedua ni.. malas sebenarnya.. hihihi and aku dah cakap and siap survey anak kali ni bukan anak putrajaya,.,. WHY!! aku pangkah Hospital Putrajaya.. huh!!! biolah org nak ckp aku demand ke.. apa ke.. aku memang menci tahap 100% kat gomen hosp.. cukuplah apa aku rasa 1st baby dulu...
So still aku dapat hospital Free walaupun swasta..why>????? panel encik suamilah.. hihihihi

Rayyan Izzad dah semakin penuh giginya.. dan the besh part... dia dah pandai cakap beberapa words.... yang terbaru Fish & birds.. sukanya aku.. dia dah tau nak beza mana fish and bird..

mama,abah,apa tu,mana,nak,taknak tu dah lama pandai masa setahun lagi dah tau ckp..

Bila dengan dia syok rasanya... gado...gurau.. hihihihi..
siap bleh main gusti2...rimau2.... dan selalu jadi sasaran akulah yang kena gigit... tapi semalam aku geram sgt aku gigit dia terus dia majuk jeling aku and hantuk kepala kat aku.. hahahahaha sampai sekrg kepala aku sakit.. dia xde papepun.. huh!!

Besh sangat jadi seorang Mama ni.. X sabar nak menimang cahaya mata ke2 ni pula.. semoga sihat hendaknya..aminn

No comments:

Post a Comment