Wednesday, August 24, 2011

Ramadhan bakal pergi Aidilfitri akan tiba

Assalammualaikum

Hanya 1 post untuk bulan August ni.. aduhaiii kesibukan kerja sampai x dpat nak post .. huhuhu
Dah seminggu x makan nasi.. huhuhu kenapa??? LOYA.. hanya makan Pizza, Burger and makanan ringan.. itu je yang boleh masuk dlam tekak...

Dah 8 weeks aku pregnant.. perut semakin membesar.. cepat plak besar nya.. hihihi sedangkan baru 2 bulan ikutkan.. maybe sebb anak ke2./. so banyak ruangnya..

Aku sedih Ramadhan kali ini,, banyak puasa aku yang lompong.. sebb aku benar2 x larat.. muntah dan after tu perut lapo mcm berdengdang sayang.. kena ganti puasa lah aku habis2an nanti.. mungkin sebb awal pregnant jadi badan pun banyak angin.. tu yang loya.. nasi x leh hadap.. berus gigi pun muntah... aduhhhhh masa mengandungkan Rayyan dulu xlah seteruk ini.. cuma ada certain makanan yang memang x leh makan langsung.. (sate,bihun,buah jambu) kalau makan menda2 ni conpirm muntah.. walaupun tgk gambar.. Tapi kali ni mabuk pagi2.. kepala pinar2 kat opiss... rasa nk tido je.. make up malas,, kemas umah malas,,, serba serbi malas..
Kerja opiss bertangguh.. (bukan sikap saya sebelum ini) aku paling x suka keje bertangguh.. tapi kali ni aduhaiii.. takpe after raya aku nak cuba lawak perangai malas...

Lastly.. aku hepi dengan si bujang rayyan.. sejak nak jadi abang ni banyak dia tunjuk yang dia dah pandai berdikari.. alhamdulillah..... senang hati aku tgk dia..



1 comment:

  1. ko ni dahsyat betul..mana picture ibu mengandung nih?mesti lagi debam hahahha

    ReplyDelete