Friday, August 5, 2011

Pregnant..Loya..demam

Salam..

Sangat sedih dengan situasi kesihatan hari ini kerana apa??? kerana tubuh badan yang tidak sihat dan tidak bersemangat rasanya..

This week kandungan pada trimester pertama ini sangat2 aku rasa keletihan dan lemah longlai.. diserang demam,. x mahu makan nasi. YA Alllah ,,besarnya cabaran ini.. seperti mengandungkan Rayyan dulu juga sebegini,, cuma badan sangat letih dan aku demam sebelum tau diri ini pregnant.. tapi sekarg demam ketika pregnant..

Rayyan yang semakin lasak tidak boleh lagi dipersalahkan sebb marah diapun bukan dia paham, lagi rasa sakit hati bila dia ajuk aku marah atau rasa bersalah bila dia terus peluk dan cium aku.. ihihi

Apapun semoga tuhan selamatkan aku dan kandungan ku ini menempuh liku2 saat kandunganku ini.. Semoga sihat dan cergas selepas ini..

Persiapan Raya, aduhh rasa malas nk ambik tahu.. badan sangat2 x selesa untuk otak aku berfikir,...

Yang penting aku sedang lemas dgn selesema ini..dan tekak dah start loya rasa nk muntah sekarang..

uwaaaaaaaaaaa

abah...rayyan tolong mama!!!!!

No comments:

Post a Comment