Sunday, July 31, 2011

Ramadhan Menjelma sekali lagi..

Alhamdulillah..
Ramadhan tiba lagi, syukur aku masih dapat melaksanakan Puasa tahun ini ..
Semoga dengan Rahmat dan Keredhaan yang Maha Esa aku dpat melaksanakan Puasa tahun ini dengan jayanya..
Puasa setiap tahun berbeza,..
Dari Puasa sebagai seorang anak kecil, Anak Remaja, Anak Dara hidup sendiri jauh dr keluarga,,
The besh Part bila Puasa as a WIFE.. siapa pernah jadi wife mesti pernah rasa..
Bak Kata Ustazah Norbahyah temph hari dalam cermah yang aku hadiri iaitu Setiap masakan Sahur yang isteri sediakan bersertalah dengan doa untuk kebahagiaan keluarga kita, suami kita, anak kita.. kerana ia amat diberkati.. aminn
Tahun 2009 aku laluinmya sebagai seorang isteri, Tahun 2010 sebagai seorang ibu, Tahun 2011 aku sebagai ibu mengandung.. Prcaya atau tidak aku sudah mengandung untuk anak ke 2.. tetapi itu hanya hasil pregnant test yang aku lakukan.,, mungkin 2 minggu lagi baru aku ketemui Doktoe untuk pengesahan 100%..
Apapun aku sangat teruja, walaupun mungkin penat dgn rayyan yang semakin membesar dan lasak,, jenuh gak lah kan.. tapi kira oklah.. selepas anak ke 2 bolehlah berehat panjng tambahan umur pun masih muda,, baru 27 anak dah 2,, hihihih
Semoga tuhan lindungi aku dan kandunganku, suami dan rayyan izzad, murahkan rezeki kami, dan bahagiakan rumahtangga kami...
Aminn........

No comments:

Post a Comment