Friday, September 30, 2011

Selesema yang tak baik2 lagi..seksa toll

Salam


Aduhaiii seksa betul bila selesema ni..... kepala pun jd pening sebb seksa sungguhh,,,,
Nak bernafas susah, semlam after magrib aku tido nyenyak x hengat bersama-sama Rayyan...
hihihihih Last2 kul 12 dgr Rayyan bangun nak susu lah tu.. huhuhu the besh part Rayyan bangun kul 1.30pg ajak aku tgk TV mungkin sebb kami sama2 dh terlebih tido so aku pun lyn sekalilah.. abah je yang berdengkur x hengat.. hihihi..

Kami Layan BabyTV lah apa lagikan.. huhuhuhu kalau ada si Rayyan cite tu je yang kena layan.. tapi aku suka tgk Rayyan layan cite tu.. sebb apa dia cepat dpat tangkap.. now dah pandai bg burung makan (walaupun burung kat umah tu burung plastik) hihihihi and sibuk nak bgtahu dalam akuarium tu 'pish..pish' seronok tau kalau dapat dengar si kecik kita bercakap.. hihihihi

X sabar nak tunggu dia cakap banyak lagi.. Pegi skool pagi tadi pun dah tau mana time skool mana time main..xdelah sibuk2 nak g playground.. baguss anak mama.. aku memang tegas skit bab anak ni..ye arr sebb abah dia dah manjakan so aku kena tegas lah. bukan garang tapi TEGAS...
Sebb budak2 sekrang ni cepat berfikir otaknya beselah budak zaman susu DHA.. hihihi so kita kena tegas utk ajar sesuatu yg baik dan berpengetahuan.. kalau kita tunjukkan and biar dia follow sesuatu yang salah maka lahirlah generasi yang rosak.. sebb anak ni kita kena didik dengan baik.. masa kecik ni otak dia lebih berkembang so kita kena gunakan utk salurkan pengetahuan terbaik..

Ishkk aku ni cakap mcm nk jadi motivator plak.. ihii papepun hari jumaat yang tenang ini akan membawa seribu rahmat pada kehidupan...

No comments:

Post a Comment