Monday, May 17, 2010

Menghitung Hari Bergelar MAMA

Kandunganku sudah masuk bulan ke 9.. hampir 2 minggu sahaja lagi tarikh Due kelahiranku.. harap2 hero ku akan keluar awal 2 minggu ini,, tak sabar rasanya menanti kelahirannya...
Bercerita mengenainya, teringat aku sewaktu kandunganku mencecah 36 Minggu,,.. Aku terkena Allergic Rashes atau lebih tepat lagi PPuPP.. aku pun terlupa plak maksud namanya.. hinggakan hampir seminggu aku tak masuk kerja, manataknya.. kulitku menjadi gatal2 tak ubah seperti Chicken Pox.. pada mulanya agak bimbang gak.. aku buat scan dan dapatlah lihat kandunganku kini sudah hampir 2.54KG.. Bertambah tak sabar aku rasa...

Alhamdullillah masuk minggu ke 38 , Hilang semua gatal2 kulit.. hanya tinggal parut2 kecil sahaja...

Oh Ya.. sebab dah lama sgt tak tulis blog, aku ada balik KG masa hari buruh haritu... 1.5.. Celebrate besday mimilah kat Pizza Hut Ipoh.. hihihi...
Mimilah semakin besar.. semalam sempena jom heboh pun mimilah and Family tido kat umah aku.. riuh gaklah umah aku.. tapi hari balik Jom Henoh tu mimilah demam + Sakit Kaki.. sian dia..

Sekarang ni, kalau aku kata sakit sikit, suamiku adalah orang pertama yang akan cakap " Nak G hospital ke" hihihi.. x sabr dia nak tengok si kecil ini.. ye lah, aku pun rasa tak sabar, apatah lagi suamiku..

Apapun.. aku sangat2 berharap agar Kelahiran anak pertamaku ini adalah secara Normal... dan selamat aku dan baby.. Baby pun sihat & Cukup Sifat.. Sayang anak mama... muuuaaahhhssss

No comments:

Post a Comment