Saturday, April 5, 2014

Weekend - kolam renang

Salam

Memang dh biasa bila weeknd kt putrajaya mmg sinila port bebdak ni tuntut. Tp xpe depa mandi dlm 2jam cmtu pastu depa yg ajak balik.. hihi senang hati mama.

Pepagi aku dh buatkan breakpast apam.  balik. Greng nugget,sosej,fries. Air milo. X lrt plk nk buat beria ia. Kali ni abah dia ikut.. haha maybe sbb abah dia dok asyik sbuk kli ni abah dia join.

So mmg enjoylaa bbdk ni.. janji happy. Mcm biasa port kami kat area bwh jambatan wawasan. Aku suka sini sbb x ramai.. tp membe2 yg dok post g mandi sini semua aku nengok ramai.. maybe sbb aku kul 8.30pg dh tpacak kt sini.. kul 10 cmtu dh bla.. dan apa aku perasan time aku nk bla br org dtg.

Aku rs cam x sesuai je pg thari or ptg sbb kawasan dia open.. panas bak hang... hihihi..

Lastly.. mgu ni x balik sunway lg. Sbb sana xde air... tp tgkla cmana. Esk maybe blik kejb ke. Sian tokmak dgn tokbah lama x jumpa cucu.

No comments:

Post a Comment