Tuesday, March 18, 2014

FAMILY QUALITY TIME : CAMERON HIGHLANDS 16.3-17.3.2014

Assalammualaikum

Yuhuuuuuuuuuuuuu akhirnya trip bulan 3 plak.. suke suke suke... patutnya balik perak this weekend, sekali paklong aku (abg mak aku) meninggal dunia sabtu 15.3.2014.. sama dengan genapnya twin 2thun.. so kami decide lepak rawang je.. sabtu tu pergi rumah arwah paklong.. petang tu g mandi2 sungai jab.. and pastu balik rawang.. prepare cake sebab malam tu nk celebrate besday twin kat umah kakak aku at sg buaya.. so ahad tu pepagi siap2 gerak g Cameron Highland.. kami ikut tapah terus rasa eh kejabnya dh sampai..

Elok sampai pagar Rumah persekutuan tu dalam pukul 3.30ptg camtu.. sampai org keje situ dok call nak confirmkan hahah.. nasib dh sampai.. sampai2 je terus baring2 dlm bilik sampai nk kul 6 camtu.. tpun sbb lapar sgt dah makpaknya.. bebudak aku dh bagi bubur nasi.. aku bawak yang instant.. laju je bebudak ni makan.. so kalau g memana memang aku nk spare je benda alah ni.. blehlah lapik perut bebudak ni..

Malmnya kami dinner steamboat kat kedai steamboat femes kat sini.. satu kepala rm23.. bukan buffet tapi dia bg hidangan terus,, dia punya kuah tomyam.. walawehhh sedap wooooo Glory 78.. sapa g cameron pergilah rasa..masa kami pergi masa tu hujan renyai2.. and kena plak steamboat fuhh sedap and nikmat je makan.. betul2 sebelah hotel deleferns.. steamboat yang ada logo halal ok.. itu yang penting.. ada western gak.. tapi kami pilih steamboat...




















No comments:

Post a Comment