Tuesday, March 18, 2014

7.3.2014 : 5 tahun sudah

Assalammualaikum

lama sudah x hapdate2,,, beselah i kan super malas,, bila keje start bertepek tepek atas meja.. mulalah mood menaip kelaut.. nak hapdate ari bahagia dh 5 thn pun terus malas,, hahaha..

Akhirnya tiba jua.. 5tahun perkahwinan aku dan en asben.. dengan 3 cahayamata yang super lasak.. hihihi syukur tuhan masih beri aku peluang untuk disayangi dan menyayangi insan bernama suami...
Fasa pertama kata orang dugaan tu kurang skit.. hidup pun semakin kurg bermasalah tapi dugaan itutuhan yang tentukan.. kita hanya mampu mendoakan rumah tangga kta sentiasa bahagia dan mendapat rahmat dari Allah S.W.T..

To en asben :

Biarlah nafas ini terhenti sekalipun diri ini akan sentias menjadi yangterbaik.. mencintaimu sepenuh hati kerana hanya kamu yang bertakhta di hatiku.. hanya kamulah suamiku.. syurgaku di akhirat nanti...

Cintailah ku wahai suamiku.. jagalah hatiku.. sayangilah aku dengan sepenuh kasih syangmu.. didiklah aku untuk jadi isteriterbaikmu.. hanya kamu Imamku pada masa ini.. imam untuk seluruh hidupku di dunia ini..

Duhai suamiku.. perkahwinan ini semakin hari semakin berusia.. pupuklah belas kasihan,, atas rasa cinta yang tidakberbelah bagi.. aku mendoakan agar nafas terakhir kita sama.. bersama denagn kasih sayang yang tuhan ciptakan untuk kita berdua...

tq en suamiku "izadiq ismail" atas akadmu padaku.. atas perkahwinan ini... syukur pada tuhan kerana melimpahkan rahmat atas kebahagiaan masjidku ini.. aminn...




No comments:

Post a Comment