Monday, October 28, 2013

Trip 2 : Port Dickson

Salam

Ha vacation again.. i likeeeeeeeeeeeeeeeee... kali ni aku dgn family jugak, tapi en asben x ikut sebab dia ada team building dekat PD jugak hihihi.. tpi x jumpa pun.. huhuhu  memula plan ni sebab abang aku yang no 3 tu anak dia ada family day kat teluk kemang, and kami plan nk join sekali tapi bukan join game show dia. apa kess nk join budak tadika punya.. ihihi

So aku drive kereta sendiri dengan dibantu oleh co-pilot aku.. si kembar adik.. alahai budak manja ni mana bleh kalau jauh dari aku..





 huhuhuhu so kami gerak dari rumah dalam pukul 9.30pg, so singgah R.R Seremban utk breakpast.. pas makan trus gerak ke teluk kemang, utk pick my sister in law dan anak sedara aku si amirah.. lepak kat teluk kemang sampai time utk check in.. so masuk bilik hotel pukul 2.30ptg// kami stay kat TIARA BEACH RESORT .. sekarang dh tukar nama.. tapi aku lupa kalau rajin aku google nanti aku inform, hahahah.. sebab apa sini, sbb aku x brp suka pantai bila bawak bebudak ni.. hihih sbb susah nk handle..

So sampai bilik, semua tuka swiiming suit and semua terjun waterpark dia.. oh m gee.. twin sangat2 excited.. senang aku nak handle.. air cetek, diorang pun berani je naik gelongsor air tu dan kamipun x risau pun.. just pastilkan diorang dilihat itu je..














xlrt plak nk msk  gambar bebanyak hihihi

sekian saja trip kali ni.. tapi besh woo sebab kembar abang si rizqi ifwat x takut air langsung, menyelam, main gelongsor semua dia try.. xde plak dia tersedak sedak ke.. dia lemas ke.. xde langsung. hahahah good job son...


No comments:

Post a Comment