Monday, October 28, 2013

Trip 1 :Cameron highland...

Salam

Cameron Highland.. oh yeahh aku hapdate cerita dlu petang karang aku edit dgn gambar ye.. hihihi

Raya haji yang lalu bersamaan 13.10.2013 aku planned dgn family aku kebetulan raya haji aku raya di perak, so decide pgi cameron highland.. so perjalanan kami dlm pukul 2 camtu./. memang pegi lewat sbb dri simpang pulai dkt dgn umah aku kan.. so sampailah kami,,, kesana dalam pukul 4.00 ptg camtu..

kami x jalan mana pun, sekadar nk cuci mata and hirup udara segar, kami pegi TEH BOH sg palas je.. nak dijadikan cerita kereta abg aku yang sulung rosak.. xkan kami nk biar kan plak kan. so kami decide tido sana kebetulan hari dah gelap kan.. so dpat kami apartmen 3 blik dgn kadar rm150.. tingkat 1 jepun.. puas hati.. yeahh!! merasa tido sana.. tapi yg sadisnya kami sehelai sepinggang.. sedeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

terpaksa ke pasar malam untuk beli baju, aku dptkan baju tshirt utk aku dan asben, bebudak aku beli baju salin dan sweater, kat bundle plak kami asben n wife beli sweater gak.. hihihi

so pepagi pas breakpast kami gerak balik ke umah.. singgah makan di bt gajah and terus balik.. hihihihi



No comments:

Post a Comment