Saturday, October 5, 2013

Bekerja di Hari Sabtu

Salam

Ha cam x caye je aku bekerja di hari sabtu ini.. see.. semuanya kerana serba salah aku yang x reti2 lagi nak ganti masa keluar before ni, bahkan aku ada jjob yang dh tertangguh lama kot. patutnya last week dh siap tapi aku x siapkan.. huhuhu baguss sgt aku ni kan..

actually perasaan berubah rubah skit last week.. now ok dah.. so aku dgn gigih dan tawaduknya aku membikin kerja.. yeehaaa... and settle 70%, legalah jugak, termasuk yang membe partner aku yang dh start cuti bersalin tu.. aku dh start tanggung keje dia , so memang byklah keje aku.. so aku dh siap2 pagi everyday aku akan start dgn keje dia, petang baru keje aku.. barulah teratur kan. nampk x Nampak x.. aku ni kalau bab keje memang focus skit, cuma bila dh lebih dateline tu aku mululalh x senang duduk.. hihihi

oklah.. aku sampai td dlm kul 10 lebih.. buatkeje khusyuk x ingat, and now sume dh settle.. before settle aku nk kasi up la 2 entri.. cheh mcmlah ada orang nak baca kan.. hihihi bajet hot.. hahhaha

pepagi aku dh siap settle keje umah, dh mop, semalambeli cadar single + queen utk tilam dlm bilik bebudak, dpt pun jumpa same colour and patern.. I like.. so semua tilam2 kt umah aku dh tukar cadar, pastu aku dah packing bag, sebab asben kata nak balik sunway harini.. so balik ni tinggal siap2 bebudak and gerak..

breakpast + lunch pun aku dh siapkan awal2 td, so keje asben hanya tengok bebudak tu. tadipun before kuar kembar abg dh tido.. so 2 lg tu pun memang dh mamai2 je aku nengok..  hihihi

oklah.. nk gerak balik, ingat nak pi cr barang skit sat.. bye..........................

No comments:

Post a Comment