Wednesday, August 14, 2013

Raya 2013- Turn Rumah Mertua

Salam

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..

dah masuk raya ke 7 bru aku nak buat entri.. ko tengok. hilang blogwalking bagai... hahahha.. tahun ni Turn Sunway.. tok nek.. (nenek asben) ada kat sini. join beraya dengan kami.. kalau rumah mertua ni x beria sangat beraya, keluarga kecik.. cucu pun anak2 aku je.. and biasanya hadap orang datang je.. pastu ngadap tv sampai muntah.. hihihi ko tengok.. mil pun biasanya akan masak sikit2 je.. x mcm kuarga aku yang terlebih makan.. hihihi memang lunch lunch and lunch x henti2.. hihihi

Kalau umah mertua kami buat ketupat palas, kari daging, rendang daging,masak lodeh.. nasi impit.. sikit2 je buat.. tpun raya ke2 dh licin sume.. hihih manataknya aku melantak pun mau selang 2 jam hahahah.. sedap kot ketupat palas, tahun sudah aku dlm pantang lagi.. x mkn pulut sebab takut kembar aku angin.. aku ni bab makan pantang skit.. even anak aku x nyusu badan pun aku tetap jaga mkn.. pas setahun baru aku berani bedal apa2 yang patut.. hahahah// raya before2 ni plak aku tgh bawak perut mabuk teruk gastrik.. so tahun ni baru sesedapnya aku melantak ketupat palas bagai.. hihihi

Aku still on keje dr hari rabu.. nasib umah mertua masak malam.. so xlah aku rasa bersalah, sebab apa?? sebab aku xde cuti so aku kenalah keje,, anak2 laki aku dgn mil yang tlg jaga.. syg mak lebihlah hihi..

Pepagi Raya aku cuma tolong buat hidang, bebudak aku dh siapkan.. sampin rayyan nasib rabu last day tu aku singgah tesco puchong dapat jumpa.. hihi so dapatlah cr..

 


Keluarga Besar aku.

 Kami 1 family dgn Fil & Mil & Toknek
Keluarga Besar Family In Law
 
Aku ni cuma ada 1 kakak ipar iaitu kakak en asben. x kawen lgi.. yang lgi 2 adik ipar lelaki.. hihih depa 4 beradik je.. hihi
 
 

 
Ni adik beradik en asben..
 
 
So apapun.. selamat hari raya buat semua... happy Raya Day..
 
p/s: Raya pertama panas gile kot.. bebudak meragam. lepas je tangkap gambo ni dh petang.. depa mintak tanggal baju and pastu tido..
 



No comments:

Post a Comment