Monday, August 19, 2013

Bila anak kategori ramai..

Salam..

uollss nak tau.. aku tergerak nak buat entri ni sebab aku dh rasakan semua ini SEKARANG.. huhuhhu dulu aku selalu tengok sepupu2, mak abah aku.. bila naik kete mesti akan bg arahan "Ha duduk diam2 semua kat belkang, jgn nak gado2" aishhhhh dan sekarang semua ini berlaku dekat aku woi.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Before ni aku ada beli online tempat utk seat kereta ., apa namnya entah.. tapi bg aku ianya sgt2 membantu.. benda alah tu rupa camni..

Benda alah nilah


 
 
Benda alah nilah aku beli.. bila dh taruk tilam bantal bgai so utk bujang2 aku yang 3 orang tu brulah selesa.. hihih so aku dh bleh berkuasa duduk depan.. yahuuuuuuuu (actually aku dh sengal2 kepala duduk belakang) nak tukar driver pun x bleh sbb en asben susah skit nk handle bebudak ni..
 
 
Now pegi mana2 bebudak ni dh kenalah duduk belakang dengan selesakan diri sendiri.. hambekkk... hihihi mengamuk gak memula namun now dh nampak positif cuma bila sume tido agak sendat skit sbb memasing tido conquer habes,, sapa yang last tido confirm2 x dpt kawasan selesa.. hahhahaha yng untung kembar adiklah sebab dptlah beriba dgn aku kat depan.. hihih..
 
 
Nak dijadikan cerita, last weekend kami balik umah fil kat sunway.. bebudak memang main kat belakang sambil menonton upin ipin kat tab.. pasang lagu kat hp. brulah x bergado,, tapi ada masa bergado gak.. lelaki kan.. korang tahulah kejenya dok bergado bergomol sakan je kejenya..
 
pastu ahad tu plak g rawang, mak abah aku ada katsini.. masa otw tu baru aku pasan xde apa2 biskut,roti,jajan dlm kete utk aku buat bekal bila diorang dh mula x selesa kat belakang.. aku ajak en asben singgah mcd sbb aku nk beli fries or biskut kat drive thru mcd.. sekali masa tgh que ryan bleh plak mintak ayam,, sampaikan dekat mesin order tu dia dok jerit nak ayam nak ayam... aishh tapi aku x prefer ayam mcd so nasiblah kat r&r damansara tu ada kfc sekali dekat shell kebetulan en asben nak isi minyak. so aku bgtahu Ryan ,, "nanti kita singgah kfc beli ayam goreng ye" "baik mama. ermm sedapnya ayam goreng, ryan dh lapa ni" aishhh bujang besar ni sekarang dh pandai ckp.. kemain lagi..
 
Last2 en asben pegi tapau kfc, beli ayam je,, mintak drumstick 3 ketul.. memang aku kalau pape beli tu je.. bg depa pegang..
 
 








ha.. nila rupa depa bila makan ayam.. tapi aku dh siap2kan kain napkin kat depan depa.. so kalau depa nk lap tgn or nk buang apa benda yang ktr kat tgn, sila lap kat situ.. huhuhu..

memang ada kalangan orang xnak bg makan dlm kete.. ni kete aku sukati akulah kan.. hahhahah buka korang pun yang tolong aku jaga anak2 aku.. hihihi *peace*.. tapi setakat ni undercontrol lagi.. xde plak susu bertekap tekap kat seat kete.. xde plak makanan penuh kat celah.. xde dahhhhh

Cuma sekarang aku dok depan, memang kena usha2 kat belakang, and aku memang flexibel sebab kejab2 aku kena intai depa.. huhuhu belum kategori letak rotan siap2.. tapi mungkin bakal letak.. hahahahhahahahaha akukan mama yang garang tapi mulut je bising, xde plak dera anak.. hihihihi

2 comments:

  1. kami pun sama laa...

    nampak praktikal menatang seat tu.. beli kat mana aa?

    ReplyDelete
  2. beli on9 kt fb.. sophea corner.. design cntik skit.. xde kartun2 hihi.. nmpak sporty

    ReplyDelete