Tuesday, August 20, 2013

Planes

Salam

semalam.. decide dgn en asben nak bwk ryan tgk wayang, before ni Ryan ada dok excited nk g tengok cite

PLANES..

so semalam anak sedara aku leh jagakan wiwin.. so wiwin kakak n ank sedara aku yang jaga. dlm kul 7.30 pas magrib tu dok tunggu en asben yang bru balik keje, pastu terus gerak ke alamanda, en asben aku suh salin baju je.. takyah mandi2 lambat. --hahaha Nasb wangi, so sampai kat alamanda dlam pukul 8.00.. Ryan sibuk nak main kete goyang2 tu.. smantara tunggu abah dia tukar baju.. so apa lagi akupun dgn gigihnya dok bg dia main lah itu kerete.. tgh syok main bleh plak terserempak dengan....
Gfren dia.. Nisa karmila tu ha...




Tengoklah muka gatai anak bujang i tu.. bajet bawak awek naik ferrari.. hakikatnya.. duit syiling rm1 pun duit mak apoknya hahahah..

pastu kami pergi terus ke wayang setelah sesi salam and bye2 selesai antara Ryan dan Nisa.. hihi wayang start pukul 8.30mlm.. versi Bahasa Malaysia.. ;)

pergi kat wayang amik tiket, even dh booked kena gak ambik.. hihihi.. so sementara tunggu wayang start kenalah beli makanan.. Ryan kata dia lapar.. sabau jelah.. pastu tunggu wayang start..








Gambar aku very the makcik.. argh!!!!!!!!!!!!! x suka x suka.. laki i ni tau suka tgkap gambau x lawa...





dalam wayang nasib cuma ada 4 family cam gitu.. so kalau Ryan wat perangai xlah malu sangat.. masa before start xnak bg dia bosan kena bg dia main tab awal2.. hihihi pastu bila dh start dia memang ok.. tengok and faham cerita tu.. tapi...............

ada satu family ni anak dia lasak main naik turun sampai bawah.. dan Ryan mula x senang duduk.. bila cerita tu tunjuk ckp je byk means xde racing2 planes tu.. Ryan join budak tu.. bila scene racing2 ryan khusyuk tengok balik..

adalah dalam 15 min terakhir.. Rayyan dh statik duduk dekat aku.. pastu dia minum tumpahkan air.. (Ryan ni kalau dh baju ke suar ke kasut ke basah dia memang xkan pakai) hhihihi so baju dia basah, dia sibuk nak tanggal.. nasiblah aku pakai cardigan.. aku bg dia bagai.. sedar2.... dia dah tido... hahahah

tapi dia faham gaklah crita tu.. sbb di dh fhm dari awal.. hihi ;)

lastly.. puas hati gak cerita Planes ni.. syok gak.. ;) ckp melayu.. so bila ada lawak2 tu tergelak jugaklah.. hihihihihi

No comments:

Post a Comment