Sunday, July 14, 2013

Swimming pool

Seronok bebudak bila balik umah tokbah dia dptlah mandi kolam, yelahh.umah tok dia sume atas tanah. Kalau umah atok perak dia x yah kat laman, dlm blik air je mndi kolam nya. Sbb b air besar x hingat...

So start dr sampai smlam dh menyalak nk mandi kolam. Pgi ni ryan dh mnjerit kat aku nak mandi lg...

Ptg smlm dah dibantainya mandi waktu hujan lebat dgn ribut bagai tp xde guruh.. Nsblah ada garaj so bsuka ria lah depa. Ryan siap repeat dlm b air.. Bdk itu klo dpt mandi mmg mlampau gak. Siap berendam dlm baldi..

Pagi ni siap kebas kaki, abes berkubang punya lama.. Adik2 mmg seronok x hingat. X pdn dgn hdung melelh selesema.. Abes mandi sume kebulur.. Mkn roti smentra tgu aku pnaskan nasi sup yang aku dh standby buat smlm 2 bekas. Utk arini.. So x yah aku susah2 nk msk kt umah fil ni.. Hihi

Pas mkn nasi mmg aku trus bg ubat.. Xmau esk demam.. Dh syok berkubang kan...

Apapun. Seronoklah depa.. Mak depa ni je yg telan airliur..





posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment