Friday, July 12, 2013

En Asben

Salam

woot woot. x pernah2 berbesar hati aku nak buat entri gedik2 dengan tajuk en asben.. poyo tak poyo tak sila pang................... boooo.. hahahah teringin plak ati ni nak wat entri pasal dia.. ye r di bulan ramdhan yang mulia ni.. diapun asyiik balik awal dah sebab nak buka sama2..

Seronok bila dapt buka pose sama2, asben i ni selalu balik lambt, nak sembang pun xde mood.. so dr dia balik sampai aku tido kul 9 (awal gile) bulan pose memang aku tido awal, jrang nk buat apa2 opssss nampak beno x g terawikh.. kalau rajin aku buat kt rumah, tapi lebih jrang dr buat,, huhuhu aku baru nak takbir askar2 dh start nk panjat aku.. kdg2 nak solat magrib pun aku kena tutp pintu blik.. huhuhu.. tambah2 si kembar adik yang doklah nk berkepit..

Selama 2 hari puasa ni.. pukul 6.30 en asben dah balik rumah. suke.. i sambut dengan senyum meleret ok.. pakai seksi gitu.. kalau dh balik keje memang pakai baju kurung je, kain kurung yeelekkk.. (ok sila jgn bygkan kurang pahala pose kome karang) hahahha.. ---motif:nak kena lempang..
En suami dh paham dah dengan aku even dia balik 6.30 dan aku x buat apa2 lagi, dia senyum je sebab dia memang yakin 101% aku mampu buat.. eh masa gas abes tu aku masak mee bandung 15min je tau.. hahahahha

Tapi petang semalam aku xmask sbb gas orang tu hantar malam.. ok nk out of topic sat.. boleh aku suh antar gas kul 6.30 pukul 9.00 bru sampai.. WTH.. aku nak goreng chicken fingers pun xleh, (mls nk guna rice cooker aku tu) huhuhuhu lepas dia antar gas dengan muka x bersalah dia kata "selamat memasak kak" ko tau aku jawab apa "apa kejadahnya nak masak buka kul 9mlm dekkoiii" huhuhuhu tapi aku jawab dengan senyum2 meleret sampai pipi.. hihihi manis kan...

ok kembali ke topik asal.. kami ni suami isteri kekdang suka bahan membahan, tapi aku terus sentap bila dia bahan kata aku /.." kalau zaman kita bercinta dlu ada facebook, pastut awak terer utube, confirm awak pun gatal buat video couple seminggu"---video yg tgh femes.. WTH... igt aku gedik camtu ke mamat oiii.. phuiii ko tgk terus jd derhaka.. huhuhu... aku dlm mood sentap nak sakitkan hati ko tau aku jawab apa "kalau ada facebook dlu saya confirm2 x kawen dengan awak, entah2 kawen dgn lagi bagus dari awak" ---- ko tgk derhaka x derhaka bini cenggini.. hhahaha.. tapi siyes aku jawab sebab aku x sangka laki aku bajet aku ni gedik.. cam video kapel seminggu tu.. huh!! sentap wehh sentap.. pastu dh mood cam nak gado aku dia leh menjawab plak "dlukan ada friendster napa x kawen dgn org lain" haluuuuuuuuuuuuu  aku dlu 2-3 kali gak blind date dengan member frenster tau.. siap g dating gitu.. tapi............................ susah nak jawab.. last2 aku malas nak gado, "dah jodoh kita bang" tapi asben i terus kuar ke balkoni.. takut kena tarbiyah lah tu.. huhuhu

ni kalau dia bc blog ni sure nak kata aku gedik2 cite pasal dialah ni.. haluuu pakcik.. baru la ni saya wat entri khas tentang awak tpun dh terselit abang gas semlam ye.. harap maklum.... *gelak guling2

Actually, asben i ni bukak kaki media sosial, so memang beza r dgn aku kan,, apa je perkembngan artis ke, gosip dunia ke, politik ke.. i la tukang inform. ha nampak beno laki i ni x bc surat khabar.. alasan selalu: benda remeh2 malas nak amik tau... buat serabut kepala.. derrr bini awak tu jarang beno cite pesal artis tu cerai.. slalu cite artispun artis omputih,bola ke,politik ke.. i kan minat politikk tetiba...  hahah.tapi kalau siti nurhaliza,, jgnlah ko tersalah fakta.. bleh kena fire hokey.. diulang kene fire.. aku kekdang saja je kutuk ct tu gumuk lah, poyo lah,apalah dia jeling cam skit lagi aku nak makan selipar.. hahah choiiii... tapi aku kekadang siap paksa dia tgk keek artis2. dia layankan je, tapi kalau keek ct memang mata x berkedip.. terus amik hp aku .. ko tengok, bini punya keek dia kata gedik.. aku ni lagi comel kot dari ct tu.. tgk pipi.. hahaahah



alolo boboi dua orang ni sweet la kunun.........



Orang yang dalam dunia teknikal ni memang camtu.. dalam otak dia.. tender, drawing, autocad gamaknya.. kan bagus kalau .. yang jom kita g shopping, pasu kita tgk chelsea lawan malaysia, pastu kita tengok teater NYONYA.. kan beshhh tapi tentu2 dia pangkah.. aku siap sponsor tiket tgk chelsea.. memang TAKlah kan dah terang2 dia tu sokong MU.. huh!!!! mencik...kalau xnak pegi bglah permission kan, itupun xleh tau.. nak suh aku sokong MUnyet dialah tu.. soriii i setia,, biarlah team i kalah 5thn berturut-turut...

ops panjang siot entri en asben i yang rupawan ni.. kalah entri anak2.. hahaha.. tapi skrg en asben dh kena dgr bini dia cerita mesti kuar ayat "abang tau tadi bg satu blog, blogger ni.." "blogger ni bla bla" hahahah semua info dari blogger, wahhh bini dia dh mcm blogger tegar weh... xde dah.. dlm fb kan orang tu ckp, dlam fb kan bla bla" takde dah.. hahah.. so en suami isteri u ni perlukan 15min everyday utk hapdate blog sekurang kurangnya silalah faham dan mengerti sejujurnya..."sejujurnya.... ku tak bisa"--eh tetiba firman plak.. hahahahah.... sila lempang saya..

lastly... to en asben, di bulan ramadhan ni i sayang u lebih lah,, sbb u balik awal.. and i tgk u x mrh2 pun (sbbpuasa kan) nanti u balik keje hari2 i senyum sampai telinga tambah2 kalau u beli tdung Fareeda utk i.. sambil sambut u i pakai tudung Fareeda.. ha.. manis x... motf: nak kena lempang empatbelas kali.. boooooooooooooooooo

mari kongsi gambar en suami yang paling x bleh bla.....


No comments:

Post a Comment