Friday, June 28, 2013

Rezeki gegirl dari mama ain

Salam
 
Ha harini nak share skit pasal keKEMARUKnya aku terhadap gaun2 gegirl ni.. hihihi sampaikan kalau aku g nak beli dress aku g 'beli' ok.. confirm salesgirl tu akan tanya, ank umur berapa ye puan dan jawapan aku - 'anak aku semua lelaki' lawak tak.. hihihihi terima kenyataan.. tapi aku x rasa membazir kalau keinginan yang ada ini, kemaruk yang melampau ini aku share sikit rezeki ni pada kengkawan yang ada anak gegirll... 
 
Gaun ni khas utk amani.. kalau mak dgn abah dia bc blog ni confirm dh tau lah sbb dlm fb pemilik gaun ni masih dirahsiakan.. aku x sempat2 nk g pos.. huhuhu. siap ada headband, kain diapun lembut sangat. aishh mesti cumel je amani yang putih melepak tu pakai....
 
 

Gaun ni pulak utk kembar kat taska kembar aku.. diorang pun kembar, namanya wana dan wani.. cumell sehhh kembar seiras....


Yang kaler putih bunga kecik2 pink ni aku beli utk siapa lagi .. menantu aku gak si zara.. hihihi anak officemate aku.. and yang kaler biru untuk anak angkat aku si rania tu ha... ;)siap ada cap lagi.. mama sukeer...

Ada yang cakap aku membazir je, baik beli baju anak sendiri.. tapi bg aku ada rezeki lebih beli untuk orang lain x salahkan ... en asben pun siap cakap lagi " awak ni kalau ada anak gegirl rasanya semua patern gaun kat kedai ni awak borong" confirmlah abang kan.. hihihihi i likeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment