Thursday, June 27, 2013

Exam KPSL -- first time

Salam..

Oraitt harini sekian kalinya aku hapdate blog guna my lappy, nampak beno lappy wat frame,. bukan apa.. sejak ada hp ni tab bagai memang xlah kan nk bukak lappy .. nipun aku rajinkan diri lepak layan utube, layan blog dlm bilik sengsorang ehh aman plak rasa.. puyuss kan.. mcm x aman plak hidup ko ain oiii..

oklah berbalik pd tajuk utama, minggu ni agak bz skit.. bz lah sgt2 kan.. huisshh bz r wehh.. isnin aku masuk opis cam besem boleh plak lunch hour tu mak budk taska kembar, ayu wassap aku bgtahu yg taska nak tutup hari isnin and selasa,, wuishh gelabah gila babas aku.. dhlah kat ofis tgh keje banyak sbb nak meeting ABM selasa dengan rabu.. chehh.. so aku siapkan keje rushing2. so settle aku call teksi.. nampak tak betapa   banyaknya duit aku.. naik tesksi----ok xde kaitan.. phuiii kete x elok lg time ni.. grrr.. dan disebabkan en asben mc.. lega skit.. so aku balik lunch tu, en asben kuar g tapau makan, aku ambik kembar and siap2 mandikan depa, bancuh susu and lipat kain.. eh sempat je kan.. hihihi tulah aku.. asal mana yang sempat.. pastu asben bwk nasi mamak ayam goreng, jdlah nak kol domino diorang kata penghantaran kt putrajaya 1hour.. gila kau.. nampak beno org putrajaya makan pizza.. hahah

Pastu en asben kol mil aku mintak tlg jaga bebudak utk selsaa, sebab akukan ada exam.. huhuh..lega mlm tu mil datang.. so aku lehlah jawab exam dgn tenang,, exam apa??? exam kpsl.. naik pangkat n27 utk eo.. actually ni first time aku ambik,aku malas nak ambik before2 ni.. hihi nasib lah kan,, so tahun ni gigih aku ambik, asyik kena perli je sbb x ambik2. hahaha... 3 hari sampai khamis, so memang half day la kan.. hihihi i likeeeeee



Paper 1, Perintah Am, 25.6.2013
Paper ni aku rasa skit confident lah jawab sebab aku nk cari je jumpa cari je jumpa.. ooo lupa plak pd yang x tau menahu pasal exam ni.. exam ni boleh bawak buku.. tapi buku memang tebal mcm buku pengajian am tingkatan 6, huhu  dia ada 8 soklan tapi jawab 5 jelah.. hihihi aku memang x sempat tangging, and x study mcm org len yang study.. hihih masa xde wehh.. mlm before exam tu pun aku bantai tido, adalah 10min bukak buku.. hahahah

Paper 2, PKPA
Paper ni pun aku cam syok2 gak jawab, lenguh gaklah menulis.. tapi lulus ke tak ntah lahh.. hahahah.. janji aku jawab, nipun leh tgk buku

Paper 3, Undang2 umum
Paper ni cam hampeh.. gila apa soklan nak pun aku x tahu.. pening aku dowh bca soklan dia.. apa jenis soklan putar belit camtu.. grrr.. masa memula aku duduk aku x tahu nak buat apa.. aku toleh kiri,toleh kanan,m aku pelik depa ni jawab camana,, aku cari x jumpa apapun.. huhuhu aku dah rasa nak bla je.. sabo2.. aku try gak.. selak buku ntah brp puluh kali selak pun aku x tau.. jawapan boleh ada kat depan, boleh ada kat belakang,, len kali depa ni nak buat soklan susunlh bahagian tu btol2.. huhu apa daa... dahlah nk kena tulis akta ni, seksyen ni semua.. uhuhuhu memang repeat lah jawabnya--lihat betapa tidak confident aku disitu.. hahahah

apaun kira oklah bg aku yang first time ambik ni, dgn x studym dgn x selak buku.. nak lulus semua payahlah,,, mungkin for next year aku kena study awal2.. dan persediaan terbaik aku lakukan..

hari first dan 2nd exam aku pg metropoint kajang, saja cuci mata,, teringin nak mkn Hot & Roll.. hari kedua g dgn en asben makan bege king.. nyum..2 i likee.... pastu sopink baju gegirll.. baju gegirl???? pelik x anak sedangkan sume lelaki.. nanti aku cerita entri lain ye.. tungguuuuuuuuuuuuuuuuu

1 comment: