Tuesday, May 21, 2013

Teremosi aku rasa - teduhan kasih

Salam


huishh setelah abes cerita utk slot akasia kat tv3 tu.. alaa cerita magrib2 tu r.. hihi ye r tv3 ni time magrib wat drama melayu sangat. tapi aku tetap x dpt tgk sbb time tu bujang2 kat umah tgh melayan disney junior dgn gumbiranya.. hihihi

so bru2 ni startlah cerita ni.. cerita TEDUHAN KASIH .. akupun terlyn lh..tapi x pasal2 aku yang teremosi x ingat punya..geram aku tengok laki dia.. aishh mcm tupun ada ke.. x guna punya jantan.. ha nampak terus emosi hhuhu

pastu terus automatik aku nk g cari novel dia.. pitih pulak mcm x berapa nak ada.. uhuhu

yang pasti aku x sabar weh nak tengok ehsan kawen dgn ifa.. adoiii mesti bahagia.. huhu

p/s: memang cerita2 sekarang ni sume guna novel buat skripkan.. huhu..semua diadaptasikan/ xpe2. nanti aku hapdate sume cerita2 kat mesia ni yang guna novel utk skripnya.. senang cari idea kot

No comments:

Post a Comment