Thursday, May 30, 2013

Stress - ayah pen again

Salam

aku rasa memang dh ditakdirkan aku harus stress dgn orang tua tu again and again... utk pengetahuan korang aku bkn jenis tangguh keje lama2.. kecuali.. ada kecuali ok, bila maklumat mngenai kerja tu cam pening2 and lebih jelas tak betul.. dan aku memang tangguh and wat2 x nampak keje si ayah pen bg.. sapa ayah pen??? siapa yang pernah follow blog aku sure tau siapa ayah pen. ni... grrrr

sebab aku memang pernah luah dlm blog ni,,kisah disini ,, aku tak tahulah sampai bila aku kena berdepan dengan manusia sengal + x reti buat keje mcm ni.. tolonglah ya allah ampunkan dosa aku, bawaklah jauh2 manusia sengal plus sengal tahap melampau gaban ni ha.. tengok gaban jugak yang salah.. grrrrrrrrrrr ni betul2 tahap marah ni tau.. huhuhu

Oklah punca harini sebab dia nak kenakan aku ke, nak bodhkan aku ke, nak sakitkan hati aku ke atau lebih tepat bagi aku dia nak cari pasal dengan aku.. hampeh betulllllllllllllllllllllllllllllllllll aku memang marah menggilak ni tau..

Aku malas nk describe lagi dia ni camana, tapi lebih tepat aku tengok dia ni memang cam ^%^%&^(* nak carut.. depan muka dia.. nasiblah aku ni still ada akal fikiran yang kategori matang lagi.. and aku pun xnak nampak bodoh mcm dia.. aku cool kan diri and g jumpa boss yang lg besar dri dia supaya keje aku x nampak teruk mcm keje dia.. patutlah bg arahan pun x reti apatah lg nk buat keje kan.. huh!!!

APapun kesimpulannya DIA MEMANG SENGAL

dahlah seminggu cuti mc mgu lepas, masuk2 keje buat keje cam dia je sorg ada keje, tapi sbanrnya dia sndri x buat keje,,, arghh!!!!!!!!!!! stress nasib thari ni en suami nak teman g datink and wife dia ni nk makan sedap2 and mahal2.. hlg stress aku.

1 comment:

  1. My coder is trying to cοnvince me tо
    moνe to .nеt frоm РHР. Ӏ haνe alωауs
    dіsliked the іdeа because of thе eхреnses.

    But hе's tryiong none the less. I've been using WоrԁΡress
    on а number оf wеbsites for about a
    year and аm concеrned аbоut
    ѕwitсhіng tо аnother platform.
    I haѵе heard gгeat things about
    blоgengіne.nеt. Iѕ there a way Ι can іmport аll my wordрreѕs
    content intο it? Any help would be greаtly
    аpρreciаted!

    Feel freе to visit my blog ρost - porte serviette

    ReplyDelete