Tuesday, February 26, 2013

TQ Pa & Ma and MumsLuv

Salam..

HIHIHi.. entri yang mcm retis kunun2.. kunun jelah.. hihihi

Tak silap aku dalam bulan 6 last year , means aku masuk keje, aku adalah merajinkan diri masuk and antar emel kat Pa & Ma untuk ruangan surat/emel & kongsi idea.. cheh!! sbanrnya berapa kali gak aku try nak hantar tapi x rajin2 jugak.. entah macamana kali ni aku terajin ya alat.. tapi ....
-
-
-
-
-
-
-

Punyalah lama baru published kat magazine dia.. hihihi oklah tu berjaya dr tak? hihihi so


Ni membe aku tag kat FB sbb dia baca nampak gambo anak2 aku


Harini 26.2.2013 aku dpt hadiahnya iaitu voucher rm50 mums luv

Yang ni dari fb page mums luv.. so akulah yg bertuah antara yang lain..
So aku pun gigih ko wassap pn aida owner mumsluv ni.. dia suh pilih and blehlah aku beli on9.. so aku tgh usha lagi fb page dia.. tapi banyak baju nyusu aku??? ala apa salahnya kan.. pakai jelah.. hahahahahahah

So nanti aku hapdate apa yg aku redeem dgn voucher ini ye... hihhihi dah mama yang kongsi idea haruslah mama yang dapt kan.. hahahahah

2 comments:

  1. kalau xde aku kenan.. aku cuba pujuk diri aku utk belikan utk ko.. CUBA ok.. hahahaha

    ReplyDelete