Monday, February 25, 2013

Planned for March

Salam

Haluuu yeah aku berjaya merajinkan diri untuk taip entri sdgkan dlm kepala ni ha membuak-buak idea yang datang hihihi

Oraitt x yah nk bebel panjang lebar, so ni isi entri hari ini.

Actually for March ni banyak date yang perlu dicelebrate dan haruslah mcm wajib2 sunat gitu utk diraikan..

7 Mac : Annivessary aku dan en suami ke 4 yrs
15Mac : Birthdat y wiwin - 1 yrs

Ha.. kawen dh nak dkat 4thn, wiwin pun dh nak setahun.. wow!! masa berlalu tersangatlah pantas.. hahahah and pastu bulan 4, skandal dh blik dah --APAKAH!! hahahah sengal yang datang tiba2 (aku rs yan dgn madi yang baca mesti jeling2 gitu) hahhahaha

Ok sila abaikan ayat merapu itu...

Oklah.. aku cuma rasa mcm idea nk celebrate tu memang membuak-buak.. so yang terlatest cuma fil kata nk wat doa selamat and aqiqah wiwin.. abah.. annivessary kamixde ke trip pegi gold coaste ke, krabi ke.? ---der..ko rasa fil ko nak baca ke blog ko yng melalut ni.. hihihihi

Yelah2.. cucu depakan.. lagi penting hahahah aku yang mcm cameron diaz ni apalah sangat "cuba merajuk" hahahah memang dh tersengal aku ni.. ok2 sambung cerita,,, aku cuma plan mcm nk bg adiah ni kat en suami.. tapi dengan besar harapan aku mcm nk suh dia byr separuh.. hahahha "korang rasa dia nak tak" hahaha sure dia kata aku membazir.. tapi aku nak jugak pg sini ha.. khas utk celebrate our annivessary..


 
Taraa -- Grand Lexis PD.. sebabkan aku punya bala tentera yang agak sukar dikawal.. so aku rasa ni je tempat tido hotel yang besh.. sebab ada kolam renang dalm bilik.. hahahha
So x payah nak kuar bilik.. hiburan hanya dalam bilik.. apa korang rasa..

Takpun pegi sini...


Hahahaha.. USS -- amacam en suami nak tak kalau i belanja g sini.. hahhahahaha adoi. pitih ooo pitih... meh dtg sat meh..


ok abes bab pasal meraikan annivessary.. so now planned utk celebrate besday wiwin.. tapi aku rasa mcm nk celebrate sekali dengan besday Ryan.. yelar ryan pun dh genap 3 tahun kan.. hihihi so apa kata kalau celebrate sekali kan senang ... lagipun aku x pernah buat besday party bagai kat umah.. so teringin jugak nk rasa. xpun buat kat mana2 restoran yang ada buat khidmat ni kan.. huishh ni nk kena survey ni...
Tapi aku terus termengidam candy buffet bagai..

Hijau cool gile kan

wiwitt



orange..i like

waduhh kalau kaler2 pink  memang lagilah sweet tapi....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

anak aku sume hero2.. hahahahhaha




so inilah budak yang akan aku celebrate besday nanti... hahahaha..



2 comments:

  1. kak, kalo USS tu gi ngan family skrg untung gak psl budak2 bwh 4 tahun, freee... haha tau pun sbb aritu gi bwk anak buah.. best! tp pitih..ooOo pitih..haha

    ReplyDelete
  2. adoii geram je rs nk pgi je.. tapi kalau bwk sume anak memang tak terhandle.. kena amik turn sapa nk kena bawak lah hihihi

    ReplyDelete