Thursday, February 14, 2013

New Born Photoshoot

Salam

sapa ingat masa dlm pantangkan wiwin dulu aku ada buat photoshoot new born wiwin.. sapa x ingat meh aku ingatkan..

kenapa baru update sebab baru aku dpt cd nya.. beselah ianya sponsor je so xkan aku nk over mintak and paksa plak.. nipun dh ckp baik lah kan ada org yg sudi tangkapkan gambar. hihihi

Tq sesangat kat K.Amy dan K.zaza... bolehlah sesiapa yang nak amik khidmat diorang, silalah find kt FB Amelia Shafer & Zazalensamama.. memang korang akan puas hati.. credit k.aemie..
So celoteh panjang2 pun x guna. sebab aku nk share gambar2 je.. see ok...












 
Camana.. dpt tak korang teka mana satu wiwin adik mana satu wiwin abang. hihihi pepandai sendiriklah ye.. so inilah antara sebahagiaan dr photoshoot tu... nice sangat2 kan... i like it, i love it..
Silalah ambik khdmat diorang kalau korang nk the besh result nanti.. x rugi ok... depa pun selalu wat promosi2 so jgn ketinggalan.. hihihihi

1 comment: