Friday, February 15, 2013

11 Bulan Sudah

Salam

yeeayy!!! wiwin dah 11 bulan.. makanya tinggal lagik sebulan diorang nak setahun yahuuuuuuuuu kejab je kan.. aku berjaya wehh besarkan diorang dengan bambamnya yahuuuu..  dengan 2 tangan nilah mama bersilat hari2 dengan anak2 mama... ingat lagik masa doctr bgtahu aku mengandungkan wiwin, aku terus down.. siap baca buku motivasi bagai, sebab aku cam x yakin je aku mampu... syukurrrr tuhan tahu hambanya yang lemah cam aku ni mampu sebenarnya sbb tu tuhan pilih aku..

Sekrang dah kira mcm fasa lain dah, sebab diorang dh ke peringkat lebih dewasa,, lebih banyak ragamnya... hiiihih seronok mama dengan perkembangan u all.. Abg Ryan pun semakin bijak so dialah yang tukang ajar adik2 dia.. hihihi tukang jd cikgu pada adik2 dia.. manalah adik2 dia x bijak and lasak kan..
Rizqi
Budak ni dah pandai jalan.. yahuuuuu punyalah gumbira dia berjalan jalan... bila jatuh dia bangun sendiri.. bagus sangat semangat dia.. nanti ada peluang i nk snap picture dia berjalan... huhuhuhu
good job sayang..

Rifqi
 Ha ini budak.. manja lebih.. tengoklah, berkepit saja... berdiri still gayat2.. kalau berpaut memang lajulah dia berjalan ,, hihihi gerammm tengok budak ni.. ari2 dia kena gigit dgn mama dia..


1 comment: