Wednesday, February 20, 2013

Nerf & Lego

Salam

dah lama aku nak cerita benda alah ni sebab apa? sebab bagi aku yang semuanya anak lelaki ni conpirm2 lah xde peluang nya aku nak ajak main benda alah ni


hahahah Barbie!! huhuhu  tapi sebabkan aku ni lasak yang amat gak *sebab tu kot aku dpt anak2 lelaki, so aku berangan tahap mencipan nak kumpul and beli kan anak2 aku bila depa dh berakal secara belia chehh ayat.. benda alah ni ha...

NERF!! aku kalau pegi Toy R Us mengilak je tengok benda alah ni, x sabr nak main perang2 kat umah dengan anak2 bila depa dh besar...

Ni Mama punya
 Mama haruslah gempak.. mama kan mastermind korang.. and mama lah ketua kongsi gelap korang semua.. hahahahhahahahahahah

Ni Ryan Punya



Ni kita kasi Abah
 Abah kecik je.. hahahha biar abah kena masuk peluru.. tapi kita dah tembak abah dulu kan anak2..
mama as a isteri yang cb jatuhkan suami dia hhahaa 
Ni Kasi wiwin
Pastu kat bilik depa buat satu ruangan ni ha

 
 
hahahah amacam gempak x wehh.. dah besar nanti depa jadi wakil malaysia utk penembak tepat.. wahh bangga mama jadi mama korang.. tapi penembak tetap tu part time jelah ye.. keje tetap pilot, doktor , engineer.. hahaha wah mama plak decide cita-cita u all kan.. layankan jela mama korang yg psiko terlebih ni anak oii

Pastukan aku pernah berangan nak buat bilik tido complete theme LEGO. kenapa LEGO sbb aku minat lego hahahha.. sekali search2 jumpa plak bilik camni..

Amacam Lego sangatlah kan
siap ada 2 katil lagik.. kena tambah satu katil bawah ygtarik dr bwh katil tu.. sbb wiwin kena share 1 katil plus 2 lah kan.. abg ryan plak kenalah sorg and diakan abang.. hahhahaha

Tulahkan, kalau dah anak lelaki, imaginasi pun gempak as a mama yang ada anak lelaki lah kan.. hahahhaha tu yang aura anak lelaki terlebih tu... 

Next to anak perempuan.. OMG.. xpelah aku tumpang anak orang lain dlu.. cpat2 sapa ada anak pompuan, meh i jd mama pembabtisan eh betul ke aku eja ni.. hihihihihi

Tapi wat masa ni, aku nk fokus kat anak2 aku yang hero 3 orang ni je.. biarlah aku fokus 101%,, tak terfikir lagik nak menambah, tertambah,, hahahahah nak bg kasih sayang full kat depa 3 orang ni dulu k.. -mama sudah melalut...





No comments:

Post a Comment