Wednesday, February 13, 2013

AKU

Salam



entri sgt2 kecewa , terkecewa dan mengecewakan.. adoii ko pesal ni ain.. baru 1st day kerja dh melalut je bukan2.. huhuhuhu oraittt sebenrnya aku dh langgar byk prinsip aku dalam 2 bulan ni kenpa ye aku jd camni.. aku dh jd orang yang think positif, yang menerima seadanya.. atau sebenarnya aku ni senang dipengaruh.. adoiii tepuk dahi 44kali.. huhuhuhu

aku memang rasa cam down sangat ,, down dgn diri aku sendirik...  aku sangat2 berharap agar aku kembali pulih dgn prinsip hidup aku.. dngan kekuatan minda dan fizikal aku untuk teruskan hidup... teruskan besarkan anak2 aku dgn usaha gigih aku.. come on ain u can doit..

Aku x mahu stress2 ini semua menggangu akal dan fikiran aku yang telah membuatkan aku rasa x sihat je ni.. adoiii.. semangat ni sangatlah penting dan sangatlah perlu utk aku teruskan hidup ni.. yeehaaaa yess u kena buat ain ye.. jgn malas2.. u kena sentiasa mencuba..

Namun semua ni gagal sebab penyebab nya adalah semngat yang datang dr orang yang salah.. hoii!!! napalah dia slalu muncul di waktu yang salah.. di waktu yang aku rasa down je.. *larik tepi gunung jerit kuat2* huhuhuhu

"u kena kuat dear, u kena jaga diri, u kena happykan diri u sendiri" omgggg thank frennn aku tahu kau faham apa yang berulit kat hati dan perasaan ini.. akhirnya aku tahu kau lah insan yng tepat utk bagi semangat kat aku dr orang lain.. org lain faham tpi belum tentu memahami.. sebab hanya kau yang tahu segalanya....



Tapi kuatkah aku kalau mimpi ngeri, kalau bayang2 hitam tu ada je.. adoiii aku kena balik buat solat taubat banyak2 ni.. supaya hati ni  bersih,, minda ni suci je.. yup!! itu yang sepatutnya.....

dari aku mengeluh pun x guna jugakkan, kalau hasilnya tetap merosakkan kepala hotak aku ni,, aishhh!!!! baik aku bertafakur pada tuhan, minta tuhan bantu aku melalui saat2 sukar yang sampai x terkata ni ha... aku perlukan life aku balik.. life yang aku x perlu masalah lagik.... life yang hanya aku yang ceriakan.. yess!! aku mahu pembaharuan....

No comments:

Post a Comment