Friday, January 25, 2013

rm10

Salam

Ingat tak entri before ni pasal gaji dan reward diri sendiri yang aku ada cerita pasal aku beli baju rm10 dekat carefour yang buat clearance.

Semalam aku g bwk anak2 kuar berjalan-jalan aku pakai lah baju tu.. memang setanding blaus PDI ok.. huh!! yang harga rm89 utk 2psg tu.. adoiii.. corak yang aku beli kat carefour tupun lebih kurang je corak kat PDI..

Bukanlah aku nk conderm kat PDI tapi aku rasa,, aku mampu utk menjimatkan duit if aku nk bergaya kan.. huhuhuhu aku beli semalam baju tu kotak2 besar kaler pink pekat + pink cair, so bila pakai dgn jeans pink and kasut kaler pink kuat perghhh terus nampak aku cam sweet sweet je.. bwk anak pun orag kata bwk adik.. hahahhahaha apakah!!

Aku xnak masuk gambar sbb nanti bila aku pakai org tau plak aku pakai baju rm10.... hahahahhahaha..

so aku nak g beli lagi lah baju tu. rsnya ada kaler lain ni.. hihihihi

No comments:

Post a Comment