Wednesday, January 23, 2013

Hari Gaji -reward diri dan anak2

Salam

 Harini hari gaji utk bulan satu, masuk sekali dgn bonus tapiiiiiiiiiiii serupa x bonus..
ye lar bonus yang aku dapat RM537.25sen .. so pada kengkawan yang asyik fikir aku as a gomen staff bonus ribu riban tu harap2 maklum ye.. ni je bonus utk bulan ni. xyah lah nk kutuk gomen staff bagai.. huisshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

So bulan ni memang byk nk pakai duit, Ryan tukar taska, hutang tertunggak.. huhuhu bilalah kau nk bebas hutang piutang ni,, huhuhu dh xmoh cite sedih lagik. memang dlm akaun ada rm100 je balance, huhuhuhu

So cite beshnya, arini aku nk try buat choorus.. khas utk Ryan.. sbb Ryan cam xde cookies utk dibawak ke taska utk nyum2.. so aku gigih pg beli brg2 dia.. nanti kalau dh siap aku inform dlm ini belog ye.. hihihihi.. tak lupa juga td aku beli pretzel.. nipun aku nk bg Ryan utk dia bawak g skool.. sedap.,. siap beli choclate syrup utk wat cicah;.. omomomom/....

Churross..

Pretzel cookies

Sampaikan masa aku beli pretzel ni budak kaunter siap tanya lagi,, "sedap ke benda  ni" sedaplah dik oiiii akak memang gile benda ni.. hihihihihihi kalau adik nk tau rasa apa.. silalh beli atau buat ye... ok x jawapan.. hahahhahahahahahahah

So balik ni ngan esok cuti aku nk gigih buat benda alah 2 ni.. khas utk anak bujang mama si Ryan ..

Ditambah pulak en suami g outstation, dhlah Outstation time public holiday .. apakah????? huhuhuhuhu

So sebabkan harini hari gaji g makan sedap sikitlah tdi.. makan benda alah ni ha...

 
Baru punya set.. nyum2.. tapi aku ambik Combo A tadi.. ayam dia pedass wehh aku yg x makan pedas ni memang berpeluh makan lah.. hihihihihi tapi aku dpt tang kepak.. tipu.. letak gambar sume tang peha.. tak baik tau KFC buat aku mcm ni.. grrr

Lastly.. aku beli reward utk diri sendiri hanylah sehelai kemeja berwarna Pink berkotak yang stok clearance kat Carefoure dengan harga Rm10.. huhuhuhuhuhu apanak buat.. bulan ni dan bulan akan datang kena berjimat cermat.. huhuhuhu

Tambah2 bebudak tu dah semakin pemakan, mama dia kena semakin gigih memasak itu dan ini...

Notakakidijarimanis: Tak sabarnya nak Ryan masuk Taska aka Tadika minggu depan., camanalah agaknya diakan... huhuhuhu

No comments:

Post a Comment