Thursday, January 17, 2013

Totally Spies

Salam

korang pernah tak ada sesuatu yang korang feveret gegila dr kecik pastu oarang yg rapat dgn korang ingat wahhhh mesti korang ras dihargai tetiba hahahah boleh camtu??

Actually benda ni (dgn harapan en suami xbc blog aku) sebab benda ni ada kaitan skit dgn dia.. ok  mcm ni.. kan aku ada cite pasal x dpt tgk tv sbb Ryan conquer kan.. so aku pun majuk dgn hati hampa g lah masak utk dinner.. tung tang tungtang jelah kat dapur.. huhuhuhu tetiba aku dgr en suami cakp kat Ryan,

En suami: Ryan ni cerita feveret mama ni
Me: aishh cite apa plak.. dhtkr channel ke.. tp dh kul 8 , xkan berita tu cite feveret aku -cakap dlm hati dengan jantung yang dup dap dup dap..
En suami: betul ni cerita feeveret mama ko ni..
Ryan: cite ni abah...(muka pelik)

aku pun rasa cam teruja nak tahu terus pergi depan tengok.. nak tahu cite apa

"TOTALLY SPIES" hahahahahha en suami still ingat aku feveret gile cite ni.. korang tahu masa zaman duk asrama aku sanggup bangun pepagi hari Ahad diulang hari Ahad, dh namanya hostel surelah ahad je boleh tgk tv, smata-mata nk layan cerita ni kul 10pg.. hahahah

aku memang gile cerita ni.. tapi sejak muda belia atas 25thnni aku dh x layan dah.. huhuhuhu gara2 cerita tupun jarang sgt dh tayang... sapa pernah layan..

cerita ni pasal 3 orang spies (ala2 charlie angels lah tu) namanya Sam,Alex and Clover bleh rujuk website Totally Spies . jgn main2 siap ada website tau.. hihihihihi

Aku memang sanggup weh tgk cerita ni.. kalau g dating pun aku siap inform time tepat2 pas abes cerita ni hahahaha.. mesti korang kata aku sangat cumel .. yang lagi uniknya cerita ni.. peralatan utk depa lawan sume cam alat2 makeup and brgan wanita.. lipstik, eyeshadow, berus makeup mcm2 lagiklah.. hihihihi

aishh dh siap cam sipnopsis plak kan.. hihihi so aku sbanrnya terharu gaklah tapi muka berlagak siap ckp lagi

Me: ermm yelah tu *eyes roling*

Tapi dalam hati.. waduhh en suami ingat lagi lah.. adoiii aku ingat dia dah lupa

Bukan apa byk perkara yang terjadi start kami kenal sampai la ni dia x hingat pun, kekadang benda plaing indah kot.. huh!!! kecik hati tau.. tapi benda cumel mcm ni plak dia boleh ingat.. aku rasa sejak kawen dh x layan kot aku cerita ni..

Maknanya en suami aku ni ada gak perkara pasal aku yang dia ingat cuma aku je yang rasa.. dasar perempuan kan.. huhuhuhuhu hati mana pernah sabar.. asyik nk melayang je fikir bukan2.. hihihihih

No comments:

Post a Comment