Wednesday, January 16, 2013

Dating with BFF

Salam akhirnya.. baru dpat aku nak taip entri tupun bebudak ni tidur awal ini malam.. so dptlah mama melayan netbook hihihi dh bosan tgk entri aku ni asyik xde gambo je..

Oklah x mau celoteh panjang.. last weekend -sunday aku,kema,piqa, ima berpakat kat twitter nk g jumpa and chill2.. only ladies.. hihihi so aku start khamis dh pujuk en suami.. tambhan pulak time last weekend tu aku kat sunway so aku pujuk utk tlg jaga bebudak ni.. hihihi kasilah can mama enjoy sekali sekala bolehkan yayang.........

So pepagi ahad tu aku dh siap bg makan bebudak kyg2. masak bubur for lunch depa .. and tidurkan depa bru aku kuar, masa tu dlm pukul 12 thari.. mcm biasa aku lah penunggu setia kan.. huh!! masa aku dh sampai si ima dgn kema ni bru nak siap.. chehh!! mentang2 rumah dekat, kami decide jumpa kt summit subang jaya je., senang, sebab bukan nk shopping pun, nk chill2 je..

So pas tu kami g lalalalalal dlm 3 jam, makan and the besh part depa celebrate besday aku.. fullamak terharu tapi kaber2 i kan poyo.. so tunjuuk poyo je.. hahahah tq all my fren... hope kita sentiasa keep in touch sampai bila2 ye...

So xnak ckp banyak aku nk post gambar je... enjoyyyyyyyyyyyy

memang kami gila bergambar

Ni paling rapat kami dh mcm kakak dgna dik.. akulah adik.. -sila percaya

Makan kat cafe Mandy ni.. murah aku makan chicken chop terayaki.. nyum2

Cheese cake-feveret tw you alls

Aku dan mak buyung piqa

Dress up aku haritu _sila tutup mulut.. sy tahu sy kiut

Pose like the doll-kunun2

potong kek and make a wish

Pose again
sori gambar sgtlah berterabur.. hihi asal korang faham sudah... masa ni si Piqa dh sarat ni.. bersalin awal feb.. ima plak baru brp bulan ye.. tapi dh pregnant.. 3 bulan rasanya.. - sori ima aku lupa.. hihihi so yg kurus aku.. hahahahahhaah (jeling depa semua)

Lastly.. sgt2 berharap akan ada lagi pertemua seperti ini ye kengkawan... syg korang....

No comments:

Post a Comment