Tuesday, January 15, 2013

15.3 - 10 bulan sudah

Salam

Aishh bila dh kering idea.. memang kering terus, ni semua gara2 pc kat opis ni yang x bleh nk upload gambar sedangkan entri2 aku semua perlukan gambar.. haiyarkkkk....

Oraitt.. itu semua akan aku selesaikan nanti ok.. banyak sebenarnya entri2 yang nak di share bersama.. hihihi

Harini genap si kembar berusia 10 bulan, maksudnya tinggal lagi 2 bulan je.. huishh cepatnya masa ni berlalu kan.. kesihatan si kembar adik yang jenis paru-paru sensitif sudah semakin baik,, dah ok dah xlah mcm dlu.. senang sangat batuk dan selesemanya.. alhamdulllah syukurrrrrrrrrrrrrrr...

Sekarang si kembar dah semakin lasak and comel bangat.. kekadang rasa ketawa tengok telatah diorang.. kekadang akupun terfikir camana aku mampu lalui semua ini kan.. kenapa?? waaaa bukan senang utk uruskan kembar ni tapi tuhan itu betul, kalau kita  xmampu tuhan x beri.. maknanya tuhan tahu aku mampulah kan..

Sekarang ni diorang dah buat perangai sendiri dan sgt2 berbeda.. totally.. dahlah asyik bergaduh...
tapi si adik dah kurang sikit manjanya, dah boleh sikit dengan oranglain, dah boleh bergurau dengan orang lain,, kalau tidak dia asyik nk melekap je dengan aku.. ermm sabar jelah dgn si bolat tu..

Sekarang ni diorang dh mula faham arahan2 yang aku bg. cth kalau aku bg susu, diorang akan cari bantal utk landing minum, and diorang akan start kacau aku (sepahkan mainanlah) adehh.. kekadang aku wat2 muka gurau dengan depa, punyalah seronok.. hihihi suka yerkkk!!!!\

Tak sabar next month nak pergi bercuti bersama family, first time kami akan bawak si wiwin pergi bercuti and ---->camping.. dapat tak korang bayangkan?? how to we handle my kids.. Ryan mungkinlah bleh bawak diri.. wiwin.. adehh!!! memang ini cabaran terbesar kami for this year.. apapun kenalah ajarkan,, huhuhu harap2 depa behave sangat..

Korang tahu.. bila ada anak2 yang sangat2 lasak, aktif,   maknya dah tentu lah letih tdk bermaya.. hahahhaaha kekadang suara mak je yang terjerit-jerit sore anak terkekek-kekek gelak.. apakah!!! sekarang nk tgk tv pun x dpt sume kena qunquer.. huhuhu anak2 punya cerita.. mama ermm watjelah keje umah,, hihihihihi

Apapun.. for my lil wiwin,, mama sayang u all.. semoga u all membesar bagai johan dan aktif seaktifnya.. jadilah anak yang terbaik utk ibubapamu yang TERBAEK ni.. hahahhaha *ayat diva*

Lastly... *ceh cam taip surat je* i love you all till the end....

No comments:

Post a Comment