Sunday, December 30, 2012

Psiko!!!

Salam

Fine.. entri lebih kepada frust.. huh!! apa korang rasa kalau orang dh janji dgn korang tapi dia x buat, mesti rasa mcm psiko je kan,, psiko yang mendatangkan frust.... sampaikan aku rasa mcm nk ketuk2 kepla. and say "hoi!! what are u doing to my feeling" terus rasa nk wat status kat BBM ,FB,Tweet "i benci u and i majuk dgn u" hahahah memang tahap poyo..... hello makcik kau ingat kau tu diva sume orang nak jaga hati ko je..  aik bukan aku memang diva -statement patut kena ketuk kepala.. 

Pastu nak pujuk2 ckp baik2. halluuuuu hati aku dah tersakiti tau... pegang mic byg judika tgh nyanyi 
So akupun teruslah wat x reti je and terus mcm lupakan segala janji palsu yang buat aku terus feeling2 je,, apa kes BFF mcmtukan. grrrrrrrrrr tambah2 time dia bakal tunaikan janji tu my birthday ok.. so off course lah aku rasa mcm "sampai hati u buat i mcm ni" sekian lama aku tunggu masa utk jumpa dia and terima apa yang dia dh janjikan.. dgn harapan ini hadiah besday paling besh woo tapi..............................................
tahun depan jelah kalau jumpa lagikan..

Sampaikan en suami pun ckp kepla awak ni dok pikir apa ni.. uuhuu saya rindukan BFF saya ,, rindu tahap maksima.. sekali dia x dpt jumpa saya, haruslah sy sedih tau.. sy nk gosip2,, sy nak sembang byk dgnn dia,. saya nak trik pipi dia.. hahahahah ok en suami bakal gelakkan sy kalau sy bgtahu full sbb sy cam bebudak....

oklah.. takmoh dh celoteh byk sbb nk masuk tido dah...

No comments:

Post a Comment