Thursday, December 27, 2012

Makan-makan dan suka-suka

Salam..

Oraitt bayk sgt entri tertangguh nak buat, meh sini aku mau settlekan semua entri .. hambekk sekali banyak aku update.. bz sgt last week and awal week ni, nipun setelah aku menyiapkan keje dgn laju baru dpt hapdate..

Last week ada mcm2 aktiviti kat opis..

Perhimpunan Bulananan bil 6/2012-20.12.2012

Tema Warna-Warni BPSM

Pasmina dlm box

Dapat cake box/pashmina-sijil APC


pengacara majlis - boss kecik aku yang pakai sayap kupu-kupu tu
Makan-makan with officemate

Lasagna-ni aku bawak

ulam - a.khai bawak

Ita bawak

Dimsum + ayam masak kicp -ita & ila

Tempoyak Daun Kayu-k ton bawak

Gulai Lemak DagingSalai- K iz bawak
Orait.. ada satu lagi makan2 tapi kat kenny rogers roaster, tapi aku lapar sgt x sempat nak snap gambar. huhuhuhu

2 comments:

  1. sudi nak dtg umah saya? emailkan nama n alamat umah kat cni arewin_86@yahoo.com , nnt sy pos kad...

    ReplyDelete
  2. makneng follow sini
    jemput follow makneng...

    salam kenal...kiutnyer twin...ahhh...jelly la tgk..nak juga twin

    ReplyDelete