Thursday, December 27, 2012

Anugerah Pekerja Contoh- "Kau Ada"

Salam

Entri ini mungkin akan buat korang yang baca rasa menyampah meluat tahap gaban ataupun terkesima and teruja.. hihihi sukatilah kan, aku punya blog haruslah aku nk memahat memori yang separuh indah ni ha,, hihihi

sebelum tu korang jgn gelak plak tau tengok gambar yang tersangat x glamour and aku sendiri rasa nak ambik kain tutup muka,


ni antara yang dpt masa bulan 10 haritu
ok.. tolong tutup mulut jangan gelak.. nak tahu apasal bleh ada plak gambo aku ni ha,, hihihihi gambar ni terpampang kat aras 3-pentadbiran opis aku sebab aku as a "PEKERJA CONTOH BULAN OKTOBER"

So sure lah aku bangga even aku bukan dpt hadiah apa2 pun melainkan sekeping sijil and naik pentas g ambik kt SUB(ketua jabatan).. aku bukanlah calon pekerja cemerlang yang dpt duit rm1 K and salam dgn menteri pelajaran tu,, hhuhuhu apapun aku rasa lah skit diri dihargai, setelah 3  tahun aku berkhidmat baru kalini aku dapat.. mungkin org bleh ckp "ala ikut turn" tapi kalau korang betul2 rasa yang korang betul2 ikhlas buat kerja pastu korang sungguh2 buat kerja nad pastu korang dpt menda ni.. zuppppp terus rasa dlm hati tau.. iaitu bangga and respect gile kat diri sendiri.. itu pendapat aku.. walaupun ada gak kekadang org nak pertikaikan kenapa aku?? tapi bagi aku, aku x pernah tangguh keje, aku x pernah x puaskan hati boss aku.. and aku akan usaha buat jugak walaupun kdang2 aku buat kerja org.. hati mengeluh (ini x berkat) hihi tapi tangan dok buat gak.

So lagi satu yang besh ialah, dah dpt PC baru.. so tahun 2013 haruslah kerja lebih efektif, lebih produktif and lebih bagus dr tahun ini... woot..woot... esk 28hb.. ehem2.. hari besh tu..

Sijil



No comments:

Post a Comment