Monday, December 10, 2012

Instinct kembar

Salam

Ok ni entri gatal2 jelah ye.. jgn mare.. hihihi sekadar aku nak share lah ni antara buah yang aku selalu sangat dpt kembar.. (sebab tu dpt anak kembar)*kebetulan ok!! tanpa ada sebab and aku pun x pnh ckp dlm diri.. ala nak kembar so nak makan semua buah kembar atau apa je yg kembar.. oh no!! aku bukan cam itu.. aku dpt kembar sebab anugerah tuhan yang esa.. ok...

ihsan:google images sbb aku x jumpa plak gambo buah ni yang aku pnh snap.. hihihihi

telur kembar,durian kembar,pulasan kembar..
Korang jgn plak pas ni g makan menda2 ni sebab nak kembar.. semua ni kebetulan je tau.. dan aku memang suka terus baham je.. hahahhaha tak baik tau nak fikir walaupun orang tua2 dulu selalu ckp, nak anak kembar makanlah buah kembar.. *tak moh tak moh* hihihi so aku sekarang gerun sebab buah durian dgn pulasan tu baru2 ni aku bedal,, hahahahah kenapa aku yg terpilih antara korang hahahah *bangga*

Yang kelakar abah aku siap cakap "ko ambiklah pil perancang pasni" apakah!! hahahahah abah aku kesian tengok anak manja dia ni dh kering hahahah dan bakal gemuk pun.. tapi kelakar sebab abah yang advice bukan mak.. tambah2 bila aku tunjuk atas pokok. 'abah tu ha ada buah pulasan kembar" hahahah ko tahu apa itu orang tua budiman yang lagi hensem tu jawab "aishh kamu ni nampak aja lah buah kembar2 ni, berpotensi lagi kembar kamu ni" h ahahahha tapi abah ckp pun gelak2.. hihihihi

Kalau kembar lagi, and dpt kembar gugirl krang rasa aku seronok tak????? aku *x leh jawan* sebab ni semua kerja tuhan.. memang penat tapi... kalau tuhan bagi maknanya tuhan tahu aku mampu kan.. tq Allah...
and TQ en suami.. youre gojes.. hahahahahh *tetiba*

No comments:

Post a Comment