Thursday, December 13, 2012

In memories

Salam

Oraitt.. jom kita share pict masa zaman skool dulu.. gumuk tak i.. patutlah en ex tinggalkan i dulu sebab i sgt bambam.. *nangis sambil makan kfc snack plate* tapi sekarang i dah slim.. x mcm anak 3 pun.. kau ada.. att for en EX: awak plak bambam kan.. boooooooooooooooo *sgt ober*

Ni masa lawatan ke UUM, form 6

Ni masa jamuan Pengawas.. saya pengawas ok bukan mawas
DOrm A in memories.-masa ni i jadi ketua dorm yang cumel

Ni masa kat dorm and area skool

1-masa form 3, 2nd:masa form 5, 3rd:masa upper six. sila cr saya kalau anda kenal
Lucu and funny je gambo2 nikan.. but i likee... sebab aku mcam transformasi rupa paras dan badan je.. hihihihi
apapun.. semua masa yang berlalu adalah kenangan yang aku tak dpt lupakan and setiap gambar memberi kekuatan paling mendalam untuk aku hadapi kehidupan sekarang.. aku banyak belajar dari pengalaman tau.. bagi aku pengalaman adalah buku paling berharga sebab pengalaman xkan dpat kt mana2 and xkan sama dgn org lain.. waktu sekolah semua kita rasa happy.. semua kita rasa seronok and the besh part takyah pikir cari duit pun.. hahahahah...
Aku masa sekolah menengah sangat2lah aktif, sekolah rendah je jadi budakpendiam sikit... tapi masa sekolah menengah memang seronok.. sku jd budak sport, aku jd prefect yang poyo, aku jadi penge'pau' hahahahhaha aduhaiii rindu plak kat kengkawan sekolah semua.. buat adik2 yang akak and the geng 'PAU' dulu mintak halal lahye.. *nakal sgt dulu* hihihi

And dulu masa sekolah banyak sgt nama gelaran
Casper:sebab aku suka pakai baju gambar casper masa pendidikan jasmani sekolah rendah.
Panther:sebab kat bag sekolah aku ada patung pink panther
Apam: sebab pipi aku mcm apam-ni budak kelas masa form 6 gelar, kurang hajarrr!!!
Aisywarya Rai:sebab bulu mata aku and mata aku cam, hindustan -ni Sir Kylas merangkap guru kelas dan guru MUET aku bg gelaran. windu sir.. sir kylas antara guru yang paling aku syg, sampai skrg still dpt keep in touch
Hahahaha lawak kan.. aku masih ingat tau nama2 kelas aku.cuma sekolah rendah tu aku ingat2 lupa hihih. akupun bukan dikalangan budak pandai pun

Sekolah Rendah Kebangsaan sungai Buaya.Rawang selangir :1biru/2biru/3merah/4biru/5merah/6merah
Sekolah menengah keb Dato Abdul Rahman Yaacob,Bota,Perak:1k5,2k5,3k3,4sc2,5sc2 (aku budak sains lukisan kejuruteraan tau)
Sek MEn Keb Iskandar Shah.Parit,Perak: Lower 6, Upper 6

Aku tak masuk 'U' pun./. sekadar belajar sampai STPM je.. tapi 4 principal dgn CGPA 3.2 ok.. hihihihi
kenapa aku sekolah lain2??? Masa aku form 1, aku pindah Perak ,, kg Abah aku sehingga sekarang.. dulukami duduk Felda kat Rawang nun.. sekarang cuma abang dan kakak aku je yang duduk situ, mak abah aku dh pindah perak.. pastu aku masuk Form 6 dekat sekolah lain sebab nakkan asrama-gara2 spm keputusan teruk abah paksa aku duduk asrama..

Bercinta?? hahaha ni lucu sebab aku jenis sekolah is sekolah so aku x suka nak dating2 kat sekolah ke, nak love2 kat sekolah ke.. kalau lepas pagar sekolah tu lainlah.. hahahahhahahah

Pokok Kekabu,, korang tahu kalau balik kg aku suka tengok pokok kekabu kat stesy bus,, sebab apa? kat situ byk kenangan, bukan kenangan cinta je tapi kenangan dengan kengkawan, aku ni selalunya abah akan hantar dan jemput aku setiap hari, cuma aku kekadang n ak gaklah merasa tunggu bus (alasan nak melepak) so aku ckp kat abah aku nak naik bus,, so nijelah masa melepak sambil makan kebab rm1 dgn air cincau plastik ikat tepi syokk wooooo
Pernah sekali en F ajar aku buat drwing lukisan mesin bwh pokok kekabu ni hahahha.. .. yang thrill nya pokok kekabu ni belakang dia kubur.. sampai sekarang ni masih lgi ada kubur dan pokok kekabu ni tau.. -akupun sampai skrg tak tahu kubur sapa??

Masa form 6 pula, ada kenangan besh masa drama competition english, masa tu english week, faiz (BFF masa ni) suggest kami antar penyertaan buat drama. perghh memangl lucu time ni, masa tu musim Malaysian Idole.. korang tahu apa idea terbesar kami, Malaysian Idole dicampurkan dgn bawang putih bwg merah.. sayang kami xde camera masa competition tu, budak asrama mana bwk camera, hp pun x canggih masa tu camera bagai..
Aku jadi bawang merah,mak aku si ZILa bertaik lalat besar.. kema jadi Bawang putih yang masukptandingan Malasysian idol nyanyi lagi Britney spears 'i;m not a women,i'm not a girl" camtu ar sambil petik bunga, pastu masa tu tgh heboh pasal kes penderaan org gaji Nirmala Bonat guna setereka, so kema didera oleh mak tiri si Zila guna setereka.. pecah perut wehh time ni pastu aku mengandung nyanyi sampai nak beranak,
watak di bawak oleh "faiz,syila,Sue-juri malaysian idole" aku,kema,zila-bawang putih bawang merah dan mak" ni pelakon import -Nonie-anak aku.. hahahhahaha make up waktu ni guna water colour, masa tunggu giliran siap duduk bawah kipas sebab taknak bg cair.. kami menang no 1 tau.. hahahha memang lucu sgt2 seh... kalau bleh repeat kan besh... kami pun sebab Faiz ni suka menda2 mcm ni.. kami masuk Choral Speaking,Nasyid apa sajalah aktiviti yang ada, tambah2 kami duduk hostel lagi senanglah kan,, dan semuanya kami menang no 1.. kejam tak????

Lastly.. bila dah kerja, dah bekeluarga kita selalu mengimpikan benda2 ni tau. sebab rasa mcm hepi je bila ada benda2 ni semua sebagai suatu yang kita nak ingat. i love it and i miss a lot my BFF masa skool.. so aku buat entri ni supaya aku dapt kenang korang semua.. aku syg korang tau.. nak tau siapa orang disebalik watak2 tu.. jab aku tunjuk gambonya ye..

Ni je yang ada dalam simpanan.. hihihi

Ni gambar aku dan Faiz.. *sila abaikan makanan di hadapan* 
So pada kengkawan yang berada di dalam gambar ini.. entri ni khas untuk You All..

No comments:

Post a Comment