Monday, November 12, 2012

Mengharap atau pengharapan

Salam

Before aku taip entri ni sure aku rasa tgh down and pastu rasa nk blusher2 and skit2 rasa nak nangis... inilah dia namanya permainan perasaan,, entah kenapa sekarang ni bila aku rasa semacam je mesti aku terus je hadap pc or hp taip blog.. mcm diari jekan.. actually tetiba aku rasa x tenteram and tetiba aku rasa cam nak peluk someone yang aku sayang and ckp kat dia "i need ur LIPS shoulder (hihihi) uwaaaaaaaaaaaaaa

Tolonglah manusia2 di luar sana, janganlah bg harapan ataupun pengharapan nak tahu kenapa sebab bila korang bg harapan sejujurnya orang yang berharap pada korang tu terus fokus kat korang je.. huhuhuhu ko cakap pasal sapa ni makcik ??? huhuhu oklah aku mengaku sejujurnya aku sedang berada dalam kecelaruan perasaan sebab aku tetiba bleh plak berharap kat manusia kejam lain,,, so stupid!!!! rasa nak tampar pipi laju2 supaya aku tak rasa perasaan berbelah bahagi mcm ni.. dush!!dush!!

pasal apa ni makcik?? bleh plak dia muncul depan aku pastu wat cam xde perasaan, so akupun teruslah xde perasaan pastu tetiba dia leh plak antar burung merpati (telekomunikasi) ckp something yang berunsur harapan (takkan aku nk cerita kot kan) so dh tentulah aku rasa nk sepak je dia laju2... hoi!!!! ko  taukan aku tengah ada masalah jiwa bercelaru takyahlah nak lalu depan mata pastu nak suh aku tunggu kau bagai.. syuh!! syuh!!...

Ini semua drama dunia.. drama yang xde watak dan pelakon hanya ada sepasang kasut dan jualan murah 70%.. hahahahha -- hokey takde kaitanpun... *jelir lidah*

mesti yang baca entri ni rasa cam x paham atau cam ada burung atas kepala sebab memang tak pahampun apa aku tulis.. sebab aku pun tgh ada masalah mental yang kronik minggu ini gara2 aku nak g USS xdapt.. hahahhahaha... so korang buat2lah paham ye.. pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..


No comments:

Post a Comment