Tuesday, November 27, 2012

kemalasan

Salam

semalam aku decide utk EL tambahan pagi tu bawak wiwin pegi checkup, pastu en suami plak goda2 sambil wat muka comel2 suh aku cuti.. so aku yang tergoda terus amik cuti.. actually aku sangat2 letih sebab sabtu, ahad tu aku bangun seawal pukul 3pg, wiwin buat perangai.. grrrr bangun pastu ajak main,,, nilah dia kalau sabtu ahad, siang abahnya sibuk suh tido malam taknak r bebudak tu tido.. uhuhu pastu dok umah je kami,, xde plak en suami nak bawak pegi mandi air terjun ke, legoland ke *berangan* hihihi..

So abes checkup aku plak goda en suami supaya belanja aku cheesey7 prawan,, first time tunggu jusco equnie bukak sebab datang awal pukul 10.00 hiohihi.. kami lah pelanggan pertama , pembukak rezeki pizza hut... gile yummy makan pizza, sedp sangat.. huhuhuhu mengenangkan mini figure aku yang hilang (nanti aku cerita entri lain sebab masih dlm siasatan) huuhu

So pastu aku singgah Daiso kejab mengahbeskan duit and barulah balik, sampai umah aku operasi tido. ngantuk wehh.. rasa cam nk pejam je mata ni.. huhuhu last2 aku dok layan CSI Miami and aku tertido waktu last2 dah nak tahu siapa pembunuh,, cisss,, *geram x dpt tgk kesudahannya* huhuhu aku sedar2 pukul 3ptg tupun sebab membe lama aku Du-are call ajak dtg adik dia kawen, huh! kalau tak sure aku x sedar kot.. pastu aku kelam kabut bangun kemas rumah, and basuh apa saja baju yang ada.. hihihi so lega.. rumah bersih and everything is bersih,, syok!!!!

Tepat pukul 5ptg aku kuar g amik bebudak, en suami kata pegi bank alih2 sampai 8mlm x balik2 lagi rupa2nya g melepak ke opis (haruske hari cuti pun pegi opis grr) so bebudak balik sebab umah bersiih depa pun mcm biasa operasi menyepahkan lah ,, rayyan aku bukak notebook kasi duduk atas kerusi dia and letak atas meja belaja dia, aku bukak ultraman, barulah aku dpt layan cerita kt TV kalau tak asyiklah aku layan kartun2 je...

So aku dptlah merehatkan diri, aku x start2 lagi joging ni, berat badan pun aku dh rasa semacam ni, aku rasa aku kena buat exercise lah kat rumah.. aduhaii, balik ni aku nk pasang you tube utk layan aerobik,,, bio si wiwin gelak tengok aku, rayyan aku kasi tengok ultraman kat notebook.. hihihihi.. sebab aku cakp kat laki aku, aku malas masak,, hihihi baguskan,,,

tambahan harini ada pasar,,, hihihi.. aku sbanrnya malas gile nak taip entri, esok aku try to be a hardworking person sebab ada entri yang belegar-legar dlm kepala,, cuma malas nak  taip (sedangkan xde keje pun) hihihihi

so nantikan entri aku seterusnya (sapalah yang nak menantikan)..

No comments:

Post a Comment