Thursday, November 8, 2012

KASUT VS DUIT

Salam..

uwaaaaaaaaaaaaaaaa (ha tetiba ko nangiskan) hihi sebenarnya nk buat cite sedih sebab duit habes gara2 shopping kasut 2 pasang dalam masa seminggu.. bagus tak saya?? huhuhuhu (nangis kesat2 mata again) ni semua gara2 madi and k ton plus k.zu hahah (salahkan orang lain plak) sebab ajak g pasaraya and shopping.. hihihihi taklah sebenarnya aku ni ha gagal mengawal nafsu serakah opss nafsu membeli belah.. huhuhuhu firstly Isnin yang lalu, konon nak g alamanda sebab nak cari kasut bertutup, kasut ni dh lama aku nk cari sebenarnya sebab sbg penjawat awam, kasut bertutup tu amatlah penting tambah2 untuk aku yang ikut rules ni kan (puyusss) ... so aku dan madi (officemate aku lah) telah pun pergi menghabeskan duit sebanyan rm49.90 (tupun dapat rebate rm10, kalau tak harga asal rm59.90) kat Vincci... tambhan pula masa tu perhimpunan bulanan, aku plak jd Lady Tray so aku taknaklah nampak sgt aku x patuhi rules pakai kasut nampak jari2 kaki yang x lawa tu kan *sedar diri*... huhuhu so akupun setuju je (ala kalau bab shopping sapa tak setuju kan).. Dapatlah aku kasut bertutup by VINCCI..

Vincci - rm49.90
Aku beli hari Selasa 6.11.2012 hokey... (baca entri sampai habes bkn aku poyo nk tulis tarikh k) so memang sedaplah pakai,. tapi bila pakai sehari.. makan kaki gak lah kasut ni.. hihihi so aku pakai seharian and siap g  pasar malam bagai ,, hiihihihi

Harini bersamaan 8.11.2012,, aku terjebak (k.ton ajak) pergi Jusco Equine, huhuhuhu niat nak cari baju budak2.. tapi aku dapat beli tuala je.. tambhan pula aku memang nak tukar tuala taska budak2 ni.. satu rm5.90.. memang aku rembat lah 6pcs.. hihihihi.. selesai.. and aku tak lama2 kat ruang atas, aku terus pegi bawah.. kat area kasut.. sure lah kan,, hati tu cam nk beli ke tak nak beli ke tak.. kesudahannya aku lalu area kasut feveret aku HAWKEYE and NUTRIFIT.. memang besh hokey kasut2 dia.. tapi mata aku and hati aku terpandang kat satu kasut ni... bila pusing tempat  lain mesti tak jadi, mesti nak kasut ni kak aishhh nafsu2,, so aku belek, belek.. boleh plak dia display saiz kaki aku.. choiiiii!!!! memang x ganjak tempat lain.. aku pun g ngadu kat k ton yang memang tgh beli kasut.. so dengan debit kad maybank aku dengan ini isytiharkan aku beli kasut lagik.... uwaaaaaaaaaaaaaaa rm75.00.. mahal hokey utk kasut aku tahun ini.. brand Alain Delon.. memang lembut and ramai cakap lawa.. try lah korang ckp tak lawa.. aku xnak kawan seminggu.. hihihihi (hitler) so taraaaaaaaa

Alain Delon- rm75


Kasut ni ada 3 kaler.. pink , peach and hitam.. so aku ambik hitam lah.. sesuai pakai g keje, aku siap pakai test lari2 so ok je,, wedges sure lah aku suka,, sebab sgt2 selesa.. (aku suka berlari pakai wedges) hihihi
Aku ni kalau kasut tu selesa and sedap dipakai memang aku pakai and lanyak hari2 g keje,, macam kasut aku satu ni.. dah nak hancur dah aku kejekan, rasanya baru bulan lepas kot beli.. (lasak ko ni ain)

LE SANDEE - rm45
and aku ada satu lagi kasut yang aku sayang and lama jugak bertahan, dari pas aku bersalinkan Rayyan aku beli, and baru je hancur... Kasut ni encik Skandal  ops  ada sorang budak opis pernah puji katanya, nampak kaki aku cute je pakai kasut ni and nampak sexy.. hahahhahaha gangguan seksual betul.. dah tentulah lelaki, korang ingat pompuan nk ckp camtu.. eii yerkkk... geli aku dengar.. hihihihi
So nilah kasutnya.........

VINCCI : rm79.90
memang aku ni pengilak kasut sikit tambah2 yang wedges2 ni.. so pasni aku tunjuk plak kasut2 pump, ballerina , aku ye.. tupun aku suka gak simpan,, tadipun aku dah aim satu ballerina shoes bunga seketul carlo rino.. menarik,, tapi tunggu bonus lah ye.. hihihihi

So Duit dah habes shoopiing kasut.. gara2 x dpt menahan panahan asmara mata , sekarang nak kira duit tabung untuk buat belanja lunch esok, gara2 duit habes.. hihihihihihi

Mak aku kalau tahu ni mesti dia kata, eh x yah makan nasi,, ko hadap je kasut2 tu sure ko kenyang.. *cebik bibir* ... mak... eh rindu plak kat mak.. nak kol mak lah.. hihihihihi 

Notakaki: Almari kasut dh full... so kasut tinggal opis je.. hihihi

No comments:

Post a Comment