Tuesday, October 30, 2012

MY DEAR SALE

Salam..

ok kali ni entri bab sale!! sale!! apa lagi kes menghabiskan duit lah.. ok 2kali aku pegi and 2 kali gak duit terbang dek angin lalu sambil nyanyi lagu "angin bayu membawa diriku" merepek dahhh.. hihihihi
Ok tempat sopink ni tentulah kat kilang dia.. and dia dipanggil mydear warehouse sale.. jualan murah ni ada tiga kali dalam setahun , februari, jun,oktober (tupun tahu sebab kakak opis g tanya pekerja kat situ, sbb nk prepare anak dia nanti) hihih..

Ni dia punya iklan, tapi pegi 2 kali, 2 kali sesat sebab kelendan lupa jalan.. aku memang x tengok maps lah.. 

tujuan utama nak cari pagar a.k.a safety gate je.. tp kalau dah bawak duit beratus-ratus takkan nak layan beli pagar je kan.. haruslah beli menda lain.. hahahha.. 1st time pegi aku dah TERshopping safety gate (ada dlm list), basikal rayyan (murah je rm50, Kt luar dalam rm120 gaklah), pastu aku beli hadiah bouncer utk cikgu taska anak2 yang nk bersalin.. (rm72) murah and cantik.. aku ritu yg simple beli kat manjaku pun dekat rm120.. phuiiii......................
ni dia safety gate yang aku beli tapi kaler hitam..
ni bouncer utk cikgu taska tapi lebih kurg camnilah kaler hijau dengan pink fuchsia..


Playpen sgt2 berbaloi sapa nak beli.. actually kali ni dia promosi pakej buaian sebenarnya,, tapi bo layan.. sory anak i x guna buai.. hahahahahahah so kali kedua beli, setelah gatal x nak ukur dulu pintu dapur before beli safety gate tu, kenalah repeat utk beli extension dia sbb tgh murah, rm14 je extension dia, kalau kat luar dekat rm29.90... so dah ada safety gate and bila balik rumah baru pasan pintu kedapur (xde pintu pun, lorong je) sebelah dinding and sebelah lagi laci.. mari gelakkan aku.. tulah degil.. nak beli sangat, tapi aku ada satu lagi cara iaitu utk tutup lorong ke bilik,, so x yah nak gelakkan aku sgt k.. sebab aku dah ada cara baru.. hahahhaha..
Playpen ni siap utk tukar diaper sekalipakej dengan tilam latex (getah) blanket, pastu bantal and barang2 dalm playpen lah.. rm300 je.. 

And kali kedua pegi jugak aku beli kereta remote control 'CARS' utk Rayyan, actually dia tulis 3+ kat kotak dia means utk 3 tahun ke atas, 'ada akukisah" (tahu en suami conpirm dia bebel2, dia straight skit bab ni.. hihihi ) so mari kita buang kotak dia siap2.. hahahhahaha tapi x pasang lagi sebab xde screw driver kecik..
kalau dh pasang mesti rayyan suka (sebenarnya mak dia yang lebih) murah kot.. rm30 je.. ;) *hentak kaki tepuk tangan*
kete remote rupa macam ni lah.. hihihihi

So duit dah habes dekat rm500 kat mydear.. so nak keje sekuatnya utk kumpul duit banyak2 and pastu sopink lagi.. hahahahahhaha

sebenarnya aku nak beli menda ni utk si kembar tpi sebab depa kecik lagi aku rasa better aku g sale tahun2 hadapan.. so depa bleh naik sesame g sekolah.. hahahha

Tandem Tri-Cycle.. tapi sure lah bukan kaler pink.. hihihi rm158 je

Notakaki : gambar ehsan google images.. sebab aku still x rajin sopink sambil snap gambar sebab teruja sopink lebih dr tangkap gambr.. hahahahah

No comments:

Post a Comment