Wednesday, October 24, 2012

LEGO

Yahuuuu
Koleksi LEGO mini figure aku bertambah lagi, sekarang sudah ada 5, aku nak g beli lagi dan lagi.. Harga dia cam mantap skitlah 1-rm11.60 tp cepat je menda ni habes kat toy r us. Huhuhu so aku selalu je stuck x dpt nk collect utk session yang ada.. *huh*
So td aku beli 2 terus gram sbb dah dekat 2 bln x dpt beli tau... So nak tau menda apa nya meh sni aku kasi tunjuk hihihiih



Nilah dia mendanya.. aku letak atas dekstop




Kasi ZOOM sikit..


So jgn pelik ye, aku memang suka kumpul menda2 ni tp kn letak kt opis kalau kt rumah memang hlglah beselah anak kecik2.. hihihi,, antara koleksi lain yang aku kumpul adalah kete kecik2, yang tu dah lamapun aku kumpul. Hihihihi

separuh jelah aku snap ye

pastu aku g DAISO beli bekas ni and susun lawa2.. so nampaklah kemas kan..



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment