Wednesday, October 10, 2012

Gadget

Salam

Boleh tak ngengada nak cerita pasal gadget yang aku ada... hihihihi.. nak bg ingat skit kat diri ni,,, mana tau gadget2 tu rosak and hilang, adalah gak kenangan kan.. hihihi ;) kunun kunun lah,... 

Sony XPERIA X10i

Now saya ada 2 HP .... tapi 1 HP kat dlm kedai.. hihihihi tpi dh nak siap.. en suami dh booking awal2 nak pakai.. so sudah tentu saya leh beli gadget baru ... mcam nak ni je.
SAMSUNG GALAXY NOTE 2

takpun ..

SAMSUNG GALAXY TAB 2

wat masa ni aku pakai ni je lah...

BLACKBERRY CURVE 9220

blackberry 9220 curve.. jadilah.. asalkan dapat bersosial.. hihihihihi BBM, WASSAP, EMEL sume bleh.. so senang kan.... 

atara gadget lain yg menjadi teman setia sudah tentulah
aku memang xleh hidup kalau xde menatang ni sambil wat keje, terbawak bawak zaman study dulu, dook layan ni sambil study.. hihihihi :) tapi akurasa cam nk tukar lain lah,,,, mcm nak angkat yang ni je

tapi mesti susah sebab akukan pakai tudung, kalau pakai menda ni time joging, time kat gym memang lah besh tapi camana nk pakai dgn selesa kat tudung ni ha huhuhuhu.... so aku nk kumpul duit dgn hard lagi utk beli yang ni
hihihi. tp harga pun masyuk gak menda ni.. ;) 

Hari ni entri aku memang penuh gambar sebab aku malas nak taip.. hhihih.. 
p/s:gambar ihsan yahoo images sebab google aku problem plk harini x dpt nk amik kat google images.. hihihihihi


No comments:

Post a Comment