Wednesday, July 11, 2012

Blogku bersawang..

Salam Lamanya x update blog ni// dh bersawang dah ni.. hihihi so actually xde apapun yg menarik sgt aku sgt2 lah sibuk uruskan twin.. jadual semua kena patuh.. lewat 5 minit pun abeslah semua akan jadi tunggang langgang x hingat punya.. wiwin pun dh makin besar kemain dah... bahkan dah semakin aktif dah.. dah 4 bulan dalam x diam.... sedar x sedar je dah 4 bulan kan.. bahkan aku semakin sihat menjalani hidup seharian ini.. Family yang semakin besar ini buatkan aku sedikit penat.. rasanya bukan sedikit tetapi lebih kepada sangat2 penat... seawal 4 pagi aku dah tak duduk diam sampailah pukul 10mlm.. aku x sangka life aku akan jadi macam ni.. tapi itulah yg terjadi.. kdg2 nak on FB pun x sempat kena curi2 masa.. biasalah time anak tido time tulah aku kena wat semua keje rumah.. Now aku story sikitlah pasal life yang aku dh lama x cerita dalam blog ni.. so aku kena aktifkan kembali.. kena jugak curi2 masa untuk update blog ni.. wajib... hihihih Life must go on.. even camana pun aku sibuk melalui hidup ini sehari-harian.. so aku rasa itu jelah cerita yang menatrik tentang life ini utk di share.. kan kan.. nanti aku create topik2 besh kasi warm up dulu setelah mensawangkan blog ni.. lastly.. i love my life now and dah ada bunga2 tau.. x tau kenapa..

No comments:

Post a Comment