Saturday, March 24, 2012

mulakan hari dengan 3 hero

Salam..

aku tertanya-tanya pada diri aku??? mampukah aku.. kuatkah aku.. sekrang bru masuk hari ke 10 berpantang.. aku semakin kuat tapi still kategori lemahlh kan.. maybe sebab caezer so aku xleh bergerak byk.. duk bring dlm bilik bila settle susukn twin..
besh.. sebab 2 mom at my home.. mak aku dan mertua.. mereka sama2 jaga aku.. aku still belum lgi dpt tukar pampers twin sendiri.. kalau normal dulu aku dh buat sendiri.. huhuhu mujurlh anak2 ku x byk ragam mlm hari.. lega......

Aku still x dpt bygkn mcmana life aku lepas ni.. aku kena handle 3 hero yang aku rasa memang mencabar.. Rayyan baru 2 tahun.. twin baru 3 bulan.. Ya Allah semoga aku kuat hadapi menda ni semua.. yup!!dari start aku pregnantkan twin aku dh belajar bersedia mental dan fizikal.. so xde masalah lah aku berdepan semua ini.. dengan kecekapan yang ada masa anak 1st akan aku gunakan sebaik mungkin..

Mungkin mula2 agak kekok tapi aku kena buat dan kena juga buat.. aku tahu tuhan tahu aku mampu.. sebagaimana aku kuat untuk mengandung dulu begitu juga aku patutnya kuat membesarkan mereka.. xde apa ygkurang pada Rayyan sewaktu aku membesarkan dia.. begitu juga aku harus buat pada twin aku..

Semoga anak2 mama bantu mama.. mama sayangkan u all.. sebab u all lah permata hati mama...

I Love Rayyan, Rizqi, Rifqi.. Love you so much........

No comments:

Post a Comment