Thursday, December 1, 2011

KFCM -- wat hal x habes2.. aduhaiii

Salam..

Harini aku nk buat entri about mamat goalkeeper yang aku suka nilah.. tapi aku semakin tawar hati dengan sikap dia akhir2 ni.. bluwekkkk.. x abes2 kontroversi..



Ni plak keratan akhbar metro --front page lagi harini.. aduhaii.. rasanya baru 2 ari lepas aku baca http://www.info-gallery.org/2011/11/gambar-skandal-terbaru-khairul-fahmi.html
pasal dua org ni dlam ni.. tup2.. dh kuar front page..

Erm... Kalau aku jadi ex-fiance (cik jejari runcing) si KFCM ni aku akan ketwa berdekah-dekah.. jahat tak aku.. sbb apa,, sbb Tuhan tunjukkan siapa yang teruk perangai sebnarnya... manusia ni x sedar kdgtu... ni dah mcm culture shock ada aku tgk si KFCM ni.. semoga dia beroleh penglihatan ke jalan yang benar.. hihihi ;) cam ustazah plak aku ni..

Aku suka cara dia main dia padang.. tapi bab kontroversi2 ni.. x syok plak dengar.. biarlah rekod tu baik si cik adik weh... awaktu jauh lagi perjalanan, banyak lagi nk kena tempuh.. erm... semoga dia berjaya duni akhirat.. Hidup AAron Aziz.. aik.. tersalah topik dah ni.. hihihihi ;)

p/s: x sabar nk dating dgn aaron aziz dalam ombak rindu.. hihihi

No comments:

Post a Comment